Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cleaned-style

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
    arnev is een tjoener!
    echt ???

Comment

• allez arnev , normaal post jij hier de mooiste foto's/velgen en dan post je zoiets ... ik vind het niet mooi

eummm zelfs lelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
        allez arnev , normaal post jij hier de mooiste foto's/velgen en dan post je zoiets ... ik vind het niet mooi

eummm zelfs lelijk
        allé kzalt goe maken
        ja, ik vin ze mooi. en ze passe in de duitse stijl

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• is beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                      is beter
                      owkéé

Comment

• zo'n knappe jetta

Comment

• Denk da ARNEV veel op cleaned zit te kijken

btw;diene passat is echt wel mooi hoor ma zonder de striping dan wel.

Greetz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door little n Bekijk Berichten
                            Denk da ARNEV veel op cleaned zit te kijken

btw;diene passat is echt wel mooi hoor ma zonder de striping dan wel.

Greetz.

zij maar zeker , de mooiste auto's staan daar (kzin ingelogt ook)
                            die striping van die passat is echt niet normaal é, tis geen sticker zoals er denken
                            er zit zeker heel veel werk in tis een vet machien

Comment

• Idd is geen sticker en is héééél vééél werk ingekropen,heb zijn project ook gelezen ma toch zou de wagen mooier zijn zonder maar das een persoonlijke smaak dus ga er niet verder over zagen

Comment

Idd is geen sticker en is héééél vééél werk ingekropen,heb zijn project ook gelezen ma toch zou de wagen mooier zijn zonder maar das een persoonlijke smaak dus ga er niet verder over zagen
                                ja, tzit inderdaad heel veel werk in. die eigenaar van die passat spuit toch heel veel zo'n speciale dingen ?

Comment

Idd is geen sticker en is héééél vééél werk ingekropen,heb zijn project ook gelezen ma toch zou de wagen mooier zijn zonder maar das een persoonlijke smaak dus ga er niet verder over zagen
                                  ja, tzit inderdaad heel veel werk in. die eigenaar van die passat spuit toch heel veel zo'n speciale dingen ?

Comment

• Ik vind die Cleaned-style helemaal niet zo schitterend.
                                    Voor mij mag er best een detail op het voertuig aangebracht worden.
                                    Een beetje chroom vind ik zeker niet mis.

Alleen mag er (zoals in alles) niet in overdreven worden.

Maar dit is mijn gedacht. Vind het toch een leuke topic, hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                                      Ik vind die Cleaned-style helemaal niet zo schitterend.
                                      Voor mij mag er best een detail op het voertuig aangebracht worden.
                                      Een beetje chroom vind ik zeker niet mis.

Alleen mag er (zoals in alles) niet in overdreven worden.

Maar dit is mijn gedacht. Vind het toch een leuke topic, hoor.
                                      die passat is nu wel een beetje een uitzondering ook é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                        die passat is nu wel een beetje een uitzondering ook é
                                        je hebt ook een beetje verschillende stromingen in de cleaned wereld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam-051- Bekijk Berichten
                                          je hebt ook een beetje verschillende stromingen in de cleaned wereld
                                          Kan je daar een woordje meer uitleg over geven?

Comment

Working...
                                          X