Oorspronkelijk geplaatst door soepap
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cleaned-style
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenallez arnev , normaal post jij hier de mooiste foto's/velgen en dan post je zoiets ... ik vind het niet mooi
eummm zelfs lelijk
ja, ik vin ze mooi. en ze passe in de duitse stijl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door little n Bekijk BerichtenDenk da ARNEV veel op cleaned zit te kijken
btw;diene passat is echt wel mooi hoor ma zonder de striping dan wel.
Greetz.
zij maar zeker , de mooiste auto's staan daar (kzin ingelogt ook)
die striping van die passat is echt niet normaal é, tis geen sticker zoals er denken
er zit zeker heel veel werk in tis een vet machien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door little n Bekijk BerichtenIdd is geen sticker en is héééél vééél werk ingekropen,heb zijn project ook gelezen ma toch zou de wagen mooier zijn zonder maar das een persoonlijke smaak dus ga er niet verder over zagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door little n Bekijk BerichtenIdd is geen sticker en is héééél vééél werk ingekropen,heb zijn project ook gelezen ma toch zou de wagen mooier zijn zonder maar das een persoonlijke smaak dus ga er niet verder over zagen
Comment
-
Ik vind die Cleaned-style helemaal niet zo schitterend.
Voor mij mag er best een detail op het voertuig aangebracht worden.
Een beetje chroom vind ik zeker niet mis.
Alleen mag er (zoals in alles) niet in overdreven worden.
Maar dit is mijn gedacht. Vind het toch een leuke topic, hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenIk vind die Cleaned-style helemaal niet zo schitterend.
Voor mij mag er best een detail op het voertuig aangebracht worden.
Een beetje chroom vind ik zeker niet mis.
Alleen mag er (zoals in alles) niet in overdreven worden.
Maar dit is mijn gedacht. Vind het toch een leuke topic, hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtendie passat is nu wel een beetje een uitzondering ook é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam-051- Bekijk Berichtenje hebt ook een beetje verschillende stromingen in de cleaned wereld
Comment
Comment