Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cleaned-style
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenal 2versletefiesta en kheb nu nog een subaru'tje staan. die helemaal uit elkaar gevezen is. volgende maand mijn theorie voor mijn rijbewijs doen
ja, ik kom haast zot van al die droomwagens te zien é
en ik 'moet' nen cleane wagen hebben
Goe bezig zou ik zeggen en dat op diene leeftijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door little n Bekijk BerichtenFiat vind ik zekers geslaagd,is idd es wat anders maar kan even mooi zijn,de witte golf vind ik ook ni mis alleen diene "port-bagage" vind ik erover,das ni mijn ding voor de rest af!!
Greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door little n Bekijk BerichtenGoe bezig zou ik zeggen en dat op diene leeftijd
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenArnev., sinds we het in de andere topic over deze Punto hebben, kunnen we hier maar best verdergaan zeker?
Wat zou je NOG cleaneder maken aan die voorbumper?
Lijkt me haast onmogelijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
Kuis je thuis ook zo graag?
Grapje hoor. Ieder zijn eigen smaak...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenNu de lampen en de spiegels nog weg en er blijft helemaal niets meer van over!
Kuis je thuis ook zo graag?
Grapje hoor. Ieder zijn eigen smaak...kvin em gewoon mooier zo
idd , ieder zijn smaak hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenkvin em gewoon mooier zo
idd , ieder zijn smaak hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenJe mag je gedacht dan ook zeggen!nog een andere velg ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenowkéénog een andere velg ook
Je ziet, op bepaalde punten kunnen wij toch overeenkomen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenBtw... Is die nummerplaat van voor ook weggecleaned?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenda moet é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenDenk niet dat onze agenten het hiermee eens zijn.
néé , onderaan in de grille hangen é. met kabelbinders
Comment
Comment