Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cleaned-style
Collapse
X
-
Ga ook eens een paar foto's van mijn vorige wagen posten, is inmiddels sinds half januari verkocht maar heb er toch enorm veel plezier aan gehad!
Op de laatste foto's stond hij wel nog iets hoger geschroefd, was toen de velgen er net onder zaten.
Was dus een Audi TT Quattro getuned tot 280pk aan de wielen en 410Nm koppel (Heinz: motormanagement, Porsche Divertervalve, volledige Eissenmannuitlaat)
Was echt een plezier om mee te rijden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
'k vind die E-klasse avantgarde velgen wel leuk staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenLigt da nu aan mij of ligt het achterste wiel te ver naar voren precies...
'k vind die E-klasse avantgarde velgen wel leuk staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenda achterwiel staat idd te ver naar voor. maar dit is zo omdat ie lager hangt dan komt de as noar voor é
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rossi Bekijk BerichtenGa ook eens een paar foto's van mijn vorige wagen posten, is inmiddels sinds half januari verkocht maar heb er toch enorm veel plezier aan gehad!
Op de laatste foto's stond hij wel nog iets hoger geschroefd, was toen de velgen er net onder zaten.
Was dus een Audi TT Quattro getuned tot 280pk aan de wielen en 410Nm koppel (Heinz: motormanagement, Porsche Divertervalve, volledige Eissenmannuitlaat)
Was echt een plezier om mee te rijden!
Die janten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenDie janten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenDe rest mag er zeker ook zijn!
Tuurlijk, tis gewoon ne knappe otto! En die motor en quattro, ben ik jaloers op. Maar da kan ik nimmer bij kopen, die janten nog wel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenTuurlijk, tis gewoon ne knappe otto! En die motor en quattro, ben ik jaloers op. Maar da kan ik nimmer bij kopen, die janten nog wel...
Maar het probleem is dat ik helemaal niet meer zou weten welke velgen ik moest kopen (indien ik er nieuwe nodig had). Ik heb er hier op het forum al ZOVEEL mooie gezien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenJa, die zijn echt subliem.
Maar het probleem is dat ik helemaal niet meer zou weten welke velgen ik moest kopen (indien ik er nieuwe nodig had). Ik heb er hier op het forum al ZOVEEL mooie gezien...
Er zijn er idd veel mooie, maar deze zijn echt de max. Spijtig genoeg is de prijs da ook...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenAllemaal lekker!
Die Audi's!
Amai... menne frak
Keep it coming arnev.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
Doen denken aan die prachtige velgen die je op oldtimers ziet.
Comment
Comment