Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cleaned-style
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenDit blijft toch een van de machtigste creaties ooit gerealiseerd op cleaned.
Golf I 1.8T (200pk)
gewoon de motor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichteninderdaad den AUDI TT motor , 1.8T , 4pitter , 5kleppen er cilinder ...
gewoon de motor
Peter (de 2de) is ne sprinter dus is de air eronderuit en er was sprake van een vitamine-kuurtje (tegen de 300pk)
te vinden rond maasmekka
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenDat die cleaned toestanden maar snel hun weg vinden naar Aarschot. Om het straatbeeld wat op te fleuren, en dan kunnen ze nog wat drempels afvlakken
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenGisteren op steenweg in Aalst die witte Audi A3 met witte Maybach-velgen onder gezien.
Impressionant!
EDIT: deze dus
Comment
-
ben waarschijnlijk weer de enige,ma vind die a3 2X niks
als mensen t nie wisten da t maybach velgen waren vonden ze ze nie mooi
wit op wit=UGLY
Zet die a3 e pak lager,zwarte accenten en gepolierde velgen en ge hebt ne knappe wagen
Zo zou k m nie willen al kreeg k m veur niet
Ma das ieder zen goesting!
Comment
-
Dat vind ik er juist leuk aan, maar weinig mensen durven een witte wagen kopen.
En als een 'tuner' een witte wagen koopt dan is het bijna altijd met zwarte velgen met grijse rand. Ik vind dat zeer mooi, maar echt nieuw kan je het niet noemen.
Wit met witte velgen zie je bijna nooit en is dus nog uniek, en gedurft.
Ik zou het waarschijnlijk ook nooit doen, maar het is wel gedurft.en ik vind het mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4B7 Bekijk Berichtenben waarschijnlijk weer de enige,ma vind die a3 2X niks
als mensen t nie wisten da t maybach velgen waren vonden ze ze nie mooi
wit op wit=UGLY
Zet die a3 e pak lager,zwarte accenten en gepolierde velgen en ge hebt ne knappe wagen
Zo zou k m nie willen al kreeg k m veur niet
Ma das ieder zen goesting!, tzouden es allemaal dezelfde moetn zijn
met matzwarte maybachs was het ook proper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenKan het zijn dat deze nu mercedes-velgen heeft en dat zijn maybach-velgen op een audi TT liggen?
Comment
Comment