Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:)
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cleaned-style
Collapse
X
-
nu staat er ook een grijse rover, die heeft hier ook al eens gestaan, (met een groot artikel) van op cleaned. Maar die is net iets té voor mij.
Vroeger kocht ik GR8 elke keer, maar nu ik ouder ben vind ik een groot deel niet zo mooi meer, die van pmmke is knap, en dan de foto's van op meetings, daar staan ook wel knappe tussen...maar een golf V, en een 206 die vind ik al een stuk minder mooi.Terwijl ik dat vroeger de max vond.
Ik ben veranderd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtennu staat er ook een grijse rover, die heeft hier ook al eens gestaan, (met een groot artikel) van op cleaned. Maar die is net iets té voor mij.
Vroeger kocht ik GR8 elke keer, maar nu ik ouder ben vind ik een groot deel niet zo mooi meer, die van pmmke is knap, en dan de foto's van op meetings, daar staan ook wel knappe tussen...maar een golf V, en een 206 die vind ik al een stuk minder mooi.Terwijl ik dat vroeger de max vond.
Ik ben veranderd
Comment
-
die golf I
sommige zouden het VW-teken nog wegwillen maar dat is niet noodzakelijk voor mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenidem hier , ik koop hem regelmatig nog eens. kheb zelf de poster uithange van eva haar bolide
maar helaas, tis een supra en nog iets anders op den achterkant..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtenja, ik had gehoopt dat de E46 op de poster ging staan...
maar helaas, tis een supra en nog iets anders op den achterkant..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenMan, man, man, heb dat op je oprit staan
MK IV
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenVette Golf
Eigenlijk kan een Golf 4 nog altijd mee in het hedendaagse straatbeeld vind ik.
Comment
-
http://www.cleaned.be/garage.php?action=toonmeer&id=91
nieuwe auto in de garage van CLEANED : OPEL KADETT E CABRIO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtendie vind ik dan weer superknap!!
Comment
Comment