1.8T met 420pk, geen dak, porsche-remmen, TechArt velgen,.... FAK
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cleaned-style
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenvoor mij de dikste beetle: de oxford edition speedster van 1 of andere Engelsman
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtentechart is idd ook knap, maar liever de witte tis elk zin mening hé
eneuh die grijze vin ik nie zo , is meer DUB. met chroom wielen en striping (gespote) wel knap ze. en heel veel werk en geld ingestoken
de rest: inderdaad, die gaat al meer richting DUB maar heeft toch nog een hoop cleane kenmerken. Veel respect voor het werk dat erin steekt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenrood: tis zeker gene lelijke auto, maar hij springt nie echt tussen al de andere getunede beetles uit vind ik. En maar goed dat we een eigen mening mogen hebben
de rest: inderdaad, die gaat al meer richting DUB maar heeft toch nog een hoop cleane kenmerken. Veel respect voor het werk dat erin steekt
we verstaon elkaar goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenGeef mij maar caractere of projekt zwo voor de beetle
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtendie mannen zijn gestart van een GOLF 4
echt knap
kwil er mij oook eentje verbouwen , exclusief ben je wel
Naar mijn denken als Bora eigenaar is hier niks
van een G4 aan ...
Gewoon het achterportier dicht lassen and thats it .
Mss kan deze link u een beetje helpen => http://images.google.be/imgres?imgur...%3Dnl%26sa%3DN
Grtz
Experience
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Experience Bekijk BerichtenIk ben dan wel eens curieus naar de How To .
Naar mijn denken als Bora eigenaar is hier niks
van een G4 aan ...
Gewoon het achterportier dicht lassen and thats it .
Mss kan deze link u een beetje helpen => http://images.google.be/imgres?imgur...%3Dnl%26sa%3DN
Grtz
Experience
kga nie liegen of iets hoor
tis echt waar
kzal de foto's wel nog es zoeken en posten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenHij verkoopt z'n Golf, maar eerst verkoopt hij z'n velgen
Zo'n beauty (mooiste golf die ik ooit zag) wordt terug wat afgebroken
bij deze maak ik eventjes gebruik om mijn nieuwe voor te stellen hopelijk valt hij evenhard in de smaak
Passat Us Style
Us voor & achterbumper
Air-ride
us achterlichten
BBS CH velgen 19 duim
Comment
-
@ teazke
Ik ben je dikwijls tegengekomen in Mechelen. Ik reed onder andere met zwarte TT Roadster, plat op de grond met 18" RS6... Hebben nog samen aan de sjaloekie-carwash gestaan op de Gentse.
Was hard geïnteresseerd in jouw kar toen die te koop kwam, maar m'n TT was nog niet verkocht...
Superkar gewoon, die Golf...
Comment
Comment