Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
techart is idd ook knap, maar liever de witte tis elk zin mening hé
eneuh die grijze vin ik nie zo , is meer DUB. met chroom wielen en striping (gespote) wel knap ze. en heel veel werk en geld ingestoken
rood: tis zeker gene lelijke auto, maar hij springt nie echt tussen al de andere getunede beetles uit vind ik. En maar goed dat we een eigen mening mogen hebben
de rest: inderdaad, die gaat al meer richting DUB maar heeft toch nog een hoop cleane kenmerken. Veel respect voor het werk dat erin steekt
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
rood: tis zeker gene lelijke auto, maar hij springt nie echt tussen al de andere getunede beetles uit vind ik. En maar goed dat we een eigen mening mogen hebben
de rest: inderdaad, die gaat al meer richting DUB maar heeft toch nog een hoop cleane kenmerken. Veel respect voor het werk dat erin steekt
nu ik naar al die beetle's kijk, eigenlijk zou ik toch liever die witte met RS6 velgen hebben, kweet wel niet welke motor die heeft, terwijl die blauwe 1.8T
vandaag ene in min klasse , ie zag mij in een vw boekske bladeren , ie komt noa mij. zegt ie mijn broere eft nen G4 int zwart gecleand met air van GAS ondere. ikke van: euh wtf ist wo ? foto van enzo ..
ie ging es ene meebrengn
kwil er mij oook eentje verbouwen , exclusief ben je wel
Ik ben dan wel eens curieus naar de How To .
Naar mijn denken als Bora eigenaar is hier niks
van een G4 aan ...
Gewoon het achterportier dicht lassen and thats it .
Ik ben dan wel eens curieus naar de How To .
Naar mijn denken als Bora eigenaar is hier niks
van een G4 aan ...
Gewoon het achterportier dicht lassen and thats it .
Ik ben je dikwijls tegengekomen in Mechelen. Ik reed onder andere met zwarte TT Roadster, plat op de grond met 18" RS6... Hebben nog samen aan de sjaloekie-carwash gestaan op de Gentse.
Was hard geïnteresseerd in jouw kar toen die te koop kwam, maar m'n TT was nog niet verkocht...
Superkar gewoon, die Golf...
Comment