Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cleaned-style

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Thx voor de positieve commentaar

Ja ik heriner me die TT percies wel stond die niet op de leuvensesteenweg soms?

Bij de pakistanen hier heriner ik hem mij allesinds wel maar dat was al met de passat niet?

Mja Golf is voor een lichtere prijs op orginele velgen de deur uit gegaan

Rijd nog steeds in mechelen rond trouwens

Comment

• Nee, was nog met de Golf bij de carwash. Tijdens hun verbouwingen, je bleef steken met de carterplaat en geraakte er niet meer af.

In elk geval, spijtig dat ik die Golf gemist heb. Had iets voor mij geweest...

Motorisatie van de Passat ?

Comment

• de brave huisvader motor :d 1.9 Tdi 105 pk

komt nog wel chipje in

Comment

• Zal toch wat minder agieler rijden dan een 150PD TDI met 4-Motion.

Maak eens een topic aan van je Passat in het Mijn Eigen Auto, gedeelte ! Weinig mensen komen hier kijken...

Comment

• Vet geil, die passat
            Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• sweet ride

Zeker topicje aanmaken. Tuning met grote T.

Comment

• Wat is er anders aan die bumpers en lichten?

Comment

• amerikaanse voorbumper is te herkenne aan de grill de nrplaat zit niet op de plaats van de us is een groot chromé stuk

Achterste bumper is iets groter + dat de nrplaat uitsparing kleiner is als bij een EU bumper

de achterlichten kan je zo niet zien moet je zen als ze pinken ipv oranje ledjes zijn het er rode

zal straks een topic aanmaken

Comment

• idd sjieke passat man !
                    al gezien op cleaned , maar nog geen tijd gehad om hier te posten

Comment

• nog een ferm golke

Comment

• verbrede staaltjes
                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                          verbrede staaltjes
                          idd , zalig hé

en dan nog met een overmaat wieldeksel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door teazke Bekijk Berichten
                            Dit was dus mijn golf blij te lezen dat hij in de smaak viel

bij deze maak ik eventjes gebruik om mijn nieuwe voor te stellen hopelijk valt hij evenhard in de smaak

Passat Us Style

Us voor & achterbumper
                            Air-ride
                            us achterlichten
                            BBS CH velgen 19 duim

Vind ik dus zo raar he. Dit is een zalige Tuningjob. Cleanedstyle is echt wel knap. Maar waarom steek je zo veel geld in het uiterlijk, maar gebruik je een 105 TDI als basis? Gaat het dan echt alleen maar om de show?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Vind ik dus zo raar he. Dit is een zalige Tuningjob. Cleanedstyle is echt wel knap. Maar waarom steek je zo veel geld in het uiterlijk, maar gebruik je een 105 TDI als basis? Gaat het dan echt alleen maar om de show?
                              met 105pk heb je genoeg aan pk's om vlot met het verkeer mee te gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                met 105pk heb je genoeg aan pk's om vlot met het verkeer mee te gaan
                                Tuurlijk.
                                Maar ik persoonlijk vind dat er een dikke motor bij zo'n dikke auto hoort.
                                Je kunt vlot mee met het verkeer, maar een stoplichtsprinter is het niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                  kwou altijd al eens een beetle zien met zijn uitlaten op die plaats, echt knap!
                                  RSI style

1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door teazke Bekijk Berichten
                                    Dit was dus mijn golf blij te lezen dat hij in de smaak viel

bij deze maak ik eventjes gebruik om mijn nieuwe voor te stellen hopelijk valt hij evenhard in de smaak

Passat Us Style

Us voor & achterbumper
                                    Air-ride
                                    us achterlichten
                                    BBS CH velgen 19 duim

Zalige Passat!

Kheb'm al een aantal keer zien rijden in Mechelen, maar niet met deze velgen, toen waren het nog RS6-velgen. Je stond twee weken geleden bij Crauwels en een heel tijdje terug bij de Lunchgarden

Nice ride! Als je iemand ziet wuiven in een grijze Golf lll, dan weet je wie het is eh!
                                    Last edited by Mercedeske; 24/09/2007, 16:03.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                    2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                      RSI style

RSI's zijn vetgeil ....en schandalig duur
                                      3.2miljoen Frank voor een vermomde golf IV R32 (eigenlijk voorloper van de golf want de beetle is een paar jaar eerder uitgebracht)
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• edit
                                        foutje

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                        2012-...
                                        '07 BMW 118d

Comment

• om eventjes in te gaan op de 105 pk

Het is inderdaad geen stoplichtsprinter

Maar met de golf hiervoor 200pk en 416 nm het is plezant dat je dit vermogen hebt

Maar belgie is niet gemaakt om dit te benutten

Continu flitswagen , flitspalen of ergens staan ze wel om je te controleren + de hoge rijtax en verzekering

daarmee dat ik nu bewust een 105 pk genomen heb en dan doe ik liever wat meer aan de buitekant om de wagen naar men zin te zetten

en trouwens je maakt je wagen mooi dat ze af en toe is naar je kijken dan mag je toch niet te snel vertrekken aan een stoplicht zeker haha :d

Comment

Working...
                                          X