Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb ook zo'n aftermarket xenon setje laten monteren in H7 6000K en dat is puur genieten 's nachts, geeft een bom van (wit) licht. Ik wou zowiezo xenons maar jammergenoeg is dat niet meer als optie bij de nieuwe VW polo (echt belachelijk..), dus dan maar zo gedaan..
Kheb ze laten monteren maar eigenlijk als je wat handig bent zou het moeten lukken om dit zelf te doen.
En van die koplampsproeiers en zo tja, als je naar de keuring gaat gewoon ballasten ontkoppelen, originele hallogeenlampjes er terug in, keuring gedaan, xenons weer aansluiten
Ge zult er in elk geval nooit ni voor tegengehouden worden (zorg wel dat ze goed gericht zijn da ge tegenliggers niet irriteert!)..
Zo'n witte/blauwe lampkes zou ik zowiezo niet doen, als ge ziet hoe rap die kapotgaan kunde dan met het geld da ge aan die brol geeft een deftig xenon setje kopen!
Ik heb de mijne van http://www.lee-electronics.nl en ben er supertevreden over, het product is zeer mooi afgewerkt, is geleverd in een mooie deftige doos + factuur met een jaar garantie.
Hier een fotoke
De Pilot setjes schijnen ook goed te zijn..
Meccatune heb ik al minder goede dingen over gehoord..
Hier wat foto's over de lichtopbrengst met m'n xenons:
Ik zou ook ni meer zonder kunnen, eens je gewend bent met xenons te rijden, en dan rijdt je terug in een wagen die hallogeens heeft, is het alsof je in een auto ZONDER lichten rijdt!
Ook kom ik veel minder rap vermoeid als ik 's nachts baan doe (wat dikwijls gebeurt). Xenon saves lives
Ik zou ook ni meer zonder kunnen, eens je gewend bent met xenons te rijden, en dan rijdt je terug in een wagen die hallogeens heeft, is het alsof je in een auto ZONDER lichten rijdt!
Ook kom ik veel minder rap vermoeid als ik 's nachts baan doe (wat dikwijls gebeurt). Xenon saves lives
echt hé.
Ik rij maar al te graag nu op een onverlichte baan
Heb al 2 jaar Philips Bluevisions steken in de X-type, nog nooit eentje moeten vervangen, zeer content van
Ge moet natuurlijk geen alternatieve bazaar van Auto5 kopen, maar effectief van Philips, en dan hebt ge geen merde.
't Geen ik hierboven gelezen heb is allemaal zever, ge moet natuurlijk wel uw lampekes deftig installeren en er niet eerst met uw vettige pollen aankomen
Ik heb Philips Bluevision en Osram CoolBlue al gehad, knap wit licht .. alsof de witte straatmarkeringen pas geschilderd waren, die springen er zo uit!
Maar die lampjes gaan snel kapot (enkele maanden) en wetende dat die 20€/stuk kosten..
Sindsdien heb ik lampjes gevonden voor 12€/paar ("merk": JOM of zoiets) en die steken er sinds maart 2006 in. Zelfde effect, gaan langer mee, en ja ik ben er probleemloos mee door de keuring geraakt.
Maar als je voor 200€ al een xenonkitje kan hebben .. als er nog is een lampje springt op de mijne ga'k mij toch is informeren.
Heb al 2 jaar Philips Bluevisions steken in de X-type, nog nooit eentje moeten vervangen, zeer content van
Ge moet natuurlijk geen alternatieve bazaar van Auto5 kopen, maar effectief van Philips, en dan hebt ge geen merde.
't Geen ik hierboven gelezen heb is allemaal zever, ge moet natuurlijk wel uw lampekes deftig installeren en er niet eerst met uw vettige pollen aankomen
Idem hier BlueVision. Een merkbaar verschil in lichtkleur en een klein verschil in lichtopbrengst. Ikzelf heb ze nog maar 6 maanden steken dus over de levensduur kan ik mij niet zo uitspreken als sassefras.
Sommige komen hier aandraven met xenon's die 5x zoveel kosten als een set BlueVision. Geen wonder dat xenon's veel vetter staan en een opmerkelijk betere lichtopbrengst hebben.
Comment