Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Philips Bluevision

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maat van me heeft van die led standlichten van bij auto5 in zijn corsa d gezet.
    Schijnen mooi wit met lichte blauwe schijn en veel feller dan de originele, wel 20euries voor 2 lampjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT Bekijk Berichten
      Maat van me heeft van die led standlichten van bij auto5 in zijn corsa d gezet.
      Schijnen mooi wit met lichte blauwe schijn en veel feller dan de originele, wel 20euries voor 2 lampjes.
      gaat da dan in de gewone lamphouders, of hoe zit da?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xircon Bekijk Berichten
        gaat da dan in de gewone lamphouders, of hoe zit da?
        past in de originele fitting. bij mij is da zo'n plat fich'ke met langs elke kant een ijzerdraadje, zoals op onderstaande foto. plug & play!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
          Mijn vriendin haar Corsa heeft denk ik van die Bleuvisions krellen erin zitten. Overdag zie je een blauwe schijn in het spiegelglas als de lichten uitzijn en 's avonds geven ze ferm veel wit licht.
          Is toch wel een serieuze meerwaarde eigenlijk.
          Ik heb ze ook in de corsa gehad en was er helemaal niet tevreden van. De lampkes hebben een blauwe schijn maar er is quasi geen verschil in lichtsterkte tussen mijn auto met gewone lampen en toen er bluevisions op zaten. Ik heb er ooit nog foto's van gemaakt en je ziet amper een verschil...

Weggesmeten geld dus...
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Ik weet niet hoe haar standaard licht was, daarom
            De lampjes die er voor in zaten zijn al een miljard keer kapot gegaan en nu dat er in steekt gaat het blijkbaar goed. Het viel mij dus weldegelijk op dat het witter en meer licht geeft dan de auto's hier.
            Meer licht kan zijn omdat ik al lang niet meer met zuivere koplampen heb gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichten
              mja, ik had da ook een beetje. de lampjes zelf zijn wit, ma in de koplampbehuizing gaan ze ietsje meer naar 't blauwe af. ach... mierezot!
              Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
              Nu heb ik er vorige week goed op gelet. In't donker is't wel vet
              Tja, het is in ieder geval een pak beter als standaard. En van ver valt de kleur niet zo op.
              Maar toch ben ik nog niet tevreden, ik wil er die wit schijnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                Ik weet niet hoe haar standaard licht was, daarom
                De lampjes die er voor in zaten zijn al een miljard keer kapot gegaan en nu dat er in steekt gaat het blijkbaar goed. Het viel mij dus weldegelijk op dat het witter en meer licht geeft dan de auto's hier.
                Meer licht kan zijn omdat ik al lang niet meer met zuivere koplampen heb gereden
                Het standaardlicht was gelijkaardig . Mijn lampen zijn nooit stuk gegaan op 1 standlichtje na dan.
                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                  wat is er afrip aan?
                  ge ziet ze genoeg die aftermarketxenons.
                  maar geen enkele op een recente opel.
                  die hun canbussyteem werkt met pieken waartussen de xenons moeten werken.
                  en niet elke ballast is hiervoor geschikt.
                  dus er moet duurdere ballasten in .
                  Recente opels CanBus ?
                  Maar Lee electronics verkoopt voor 20 euro meer een canbus set.

Heb er nu ne keer die Rally dingen ingestoken. Geven aardig licht, weet alleen niet hoe lang.
                  Als ze te snel springen, ga ik ook eens kijken voor die aftermarket Xenon.
                  Gezien de lichtunits van die lenzen zijn, wordt het strooilicht ook opgevangen.
                  De bundeling van de Rally is in ieder geval identiek aan die van de standaard, dus waarom zou het anders zijn met de Xenons..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten
                    Tja, het is in ieder geval een pak beter als standaard. En van ver valt de kleur niet zo op.
                    Maar toch ben ik nog niet tevreden, ik wil er die wit schijnen
                    moest ge er vinden, keep me informed! mijn rechterstandlichtje is ook weer gesprongen....

Comment

moest ge er vinden, keep me informed! mijn rechterstandlichtje is ook weer gesprongen....

Ik heb er eindelijk goede gevonden. Het zijn wel geen leds, maar gewone W5W standlichtjes. Uiterlijk zien ze er tjoeningblauw uit , maar ze schijnen wel degelijk wit !

Ze zijn van PIAA. http://www.piaa.co.uk/index.htm
                      Zeer degelijke kwaliteit. Enigste nadeel is dat ze vrij duur zijn.
                      Ze hebben trouwens ook leds in hun gamma, misschien dat ik die ook ooit wel eens probeer...

De Belgische verdeler: http://moto2000.be/ Zeer tevreden van, snelle levering en perfect in orde

Ik maak één van de dagen wel eens wat foto's van het resultaat

Comment

• Ben benieuwd

Comment

• Ik koop mijn lampen bij http://www.powerbulbs.com/index.asp
                          Gratis levering wereldwijd en zeer snelle service.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exile Bekijk Berichten
                            Ik koop mijn lampen bij http://www.powerbulbs.com/index.asp
                            Gratis levering wereldwijd en zeer snelle service.
                            Heb net bluevisions van bij die mannen in mijn golf gestoken omdat xenon set niet compatible was, en wat een verschil al

De standaardlichten lieten echt te wensen over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                              Heb net bluevisions van bij die mannen in mijn golf gestoken omdat xenon set niet compatible was, en wat een verschil al

De standaardlichten lieten echt te wensen over
                              Ik ben ook een tijdje op zoek geweest naar een setje aftermarket xenon.. Maar telkens ik voorbij een glazen vitrine reed en het effect van mijn H7 Chinese lampen zag was ik weer tevreden genoeg
                              Mijn H7's zijn dus ook van Chinese makelij en schijnen voldoende mooier dan die gelige standaard exemplaren. (17€ voor zo'n 2 lampjes) Ze gaan ondertussen al bijna 2jaar mee (recent sprong er eentje) en op de keuring zeggen ze er niets van.

Comment

Ik heb er eindelijk goede gevonden. Het zijn wel geen leds, maar gewone W5W standlichtjes. Uiterlijk zien ze er tjoeningblauw uit , maar ze schijnen wel degelijk wit !

Ze zijn van PIAA. http://www.piaa.co.uk/index.htm
                                Zeer degelijke kwaliteit. Enigste nadeel is dat ze vrij duur zijn.
                                Ze hebben trouwens ook leds in hun gamma, misschien dat ik die ook ooit wel eens probeer...

De Belgische verdeler: http://moto2000.be/ Zeer tevreden van, snelle levering en perfect in orde

Ik maak één van de dagen wel eens wat foto's van het resultaat
                                skiiiiiiiiillz..... pics, jong!

Comment

skiiiiiiiiillz..... pics, jong!
                                  Heb er daarjuist een paar gemaakt. Het was al vrij donker, dus niet echt zo duidelijk.

Comment

Check die swirls ... héhé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                      Check die swirls ... héhé

Ja dat viel mij eigenlijk ook meteen op toen ik de foto aan het verkleinen was Ik dacht eigenlijk dat de mijne er weinig of geen had....

Maar de aankoop van een Meguiars G220 staat binnenkort op de planning.

Comment

• Ik ben van plan deze bluevision set uit te proberen op men E39. Je weet nooit . Is deze te verkrijgen bij auto5?
                                        alvast bedankt

Comment

• welke moet ik kopen als ik blauwe standlichten wil?

Comment

Working...
                                          X