Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Philips Bluevision

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten
    Ik heb er eindelijk goede gevonden. Het zijn wel geen leds, maar gewone W5W standlichtjes. Uiterlijk zien ze er tjoeningblauw uit , maar ze schijnen wel degelijk wit !

Ze zijn van PIAA. http://www.piaa.co.uk/index.htm
    Zeer degelijke kwaliteit. Enigste nadeel is dat ze vrij duur zijn.
    Ze hebben trouwens ook leds in hun gamma, misschien dat ik die ook ooit wel eens probeer...

De Belgische verdeler: http://moto2000.be/ Zeer tevreden van, snelle levering en perfect in orde

Ik maak één van de dagen wel eens wat foto's van het resultaat
    ze hebben alleen nog maar van philips of osram
    die steken ze standaard in de nieuwere mercedessen
    en die kosten € 15 per paar bij Mercedes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten

Onlangs €17 betaald voor 10 stuks W5W van Osram!

Comment

• Ikzelf heb als dimlichten(H7) Philips xtreme power lampen (wit licht, zo'n 50€), en philips bluevision standlichtjes (wit licht,4€ voor 2 dacht ik).

Had eerst gewoon de dimlichten maar dan waren de standlichten echt enorm geel tegenover de dimlichten... die bluevision standlichten zijn wel blauw van kleur zelf maar geven een wit licht af, zeer tevreden van

Comment

• kheb gewoon 4 osram H4 lampjes zitten.
          als mijn dimlichten nniet genoeg licht geven, schakel ik toch gewoon mijn 2de set dimlichten in
          heb trouwens ook 4 grootlichten.
          kleurtjes kunne me ni schelen, kmoe kunne zien snachts.

Comment

• Zo zien mij standlichten er dus uit, toont wel vrij blauw op foto maarja
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
              Even hierop inpikken...
              Die lampjes die in de nieuwere Mercedessen steken, zijn dat er van Osram (Cool Blue)?
              Want de Philips Bluevisions heb ik al geprobeerd en ik vind dat niks waard.
              Die schijnen in mijn ogen nog steeds geel, je ziet amper het verschil met de originele lampjes. Maar die van Mercedes schijnen inderdaad mooi wit/blauw.
              Het is dat wat ik zoek, zodat het zo goed mogelijk overéén komt met mijn originele xenonkoplampen.

Verder zou ik de taxi's op mijn werk willen voorzien van dezelfde wit/blauwe lampjes in de daklichten. Ik heb zo al enkele taxi's gezien en dat is zeer knap, veel mooier dan dat geel daklichtje... Het valt echt harder op. Ik heb op de site van Osram gezien dat die Cool Blue lampjes ook bestaan in dat type.

Als iemand kan bevestigen dat het die lampjes zijn die in de nieuwere Mercedessen steken dan weet ik welke ik moet vragen. Iemand ervaring ermee?

Comment

• Dat van die mercedes lampen weet ik niet.

Maar die interieurlampjes (daar heb je ook verschillende types in) kan je ook in bluevision/blauw krijgen.

Ik had dit indertijd in mijn Polo, dikke pimp neon blauwe look in de auto
                Ook eens rood geprobeerd in mijn Golf nu (het is een rode), maar dat zag er meer uit als een cheap ass bordeel

Wat je wel hebt met zulke lampjes... je zal niet moeten proberen om 's nachts iets te lezen, die dingen geven echt geen flikker licht. Nuja, wel licht maar verspreid, geel licht is meer gefocused op 1 punt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
                  Even hierop inpikken...
                  Die lampjes die in de nieuwere Mercedessen steken, zijn dat er van Osram (Cool Blue)?
                  Want de Philips Bluevisions heb ik al geprobeerd en ik vind dat niks waard.
                  Die schijnen in mijn ogen nog steeds geel, je ziet amper het verschil met de originele lampjes. Maar die van Mercedes schijnen inderdaad mooi wit/blauw.
                  Het is dat wat ik zoek, zodat het zo goed mogelijk overéén komt met mijn originele xenonkoplampen.

Verder zou ik de taxi's op mijn werk willen voorzien van dezelfde wit/blauwe lampjes in de daklichten. Ik heb zo al enkele taxi's gezien en dat is zeer knap, veel mooier dan dat geel daklichtje... Het valt echt harder op. Ik heb op de site van Osram gezien dat die Cool Blue lampjes ook bestaan in dat type.

Als iemand kan bevestigen dat het die lampjes zijn die in de nieuwere Mercedessen steken dan weet ik welke ik moet vragen. Iemand ervaring ermee?
                  Of zie die Osram CB gebruiken bij Mercedes weet ik niet. Maar ik heb ze onlangs in mijn Mégane geplaatst en ze geven een duidelijker wit licht. Indien gewenst maak ik even een foto.

Comment

• Als dat geen probleem is mag je zeker en vast een foto plaatsen.
                    Als het duidelijk wit licht is dan zijn het de lamjes die ik moet hebben

Comment

• Al tijd gehad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
                        Al tijd gehad?
                        Ah, vergeten, kga mijn kodak klaar leggen zodat ik hem straks mee neem in de auto.

Comment

• Links 2x Osram CB de overige rechts zijn de standaard lampjes.

Het resultaat

Links Osram CB, rechts een standaard lamp. Hier is het verschil duidelijk te zien.

Comment

• Geler is leuker in't interieur.

Gezelliger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                              Geler is leuker in't interieur.

Gezelliger.
                              De Renault is de krap om het gezellig te maken, dan neem ik de Saab wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                Geler is leuker in't interieur.

Gezelliger.
                                vind ik ook
                                2015 BMW F11 520dA
                                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Het is wel een oud topic, maar aangezien de verlichting van de auto's in deze periode van het jaar toch wel belangrijk is haal ik het maar even naar boven.

Iemand hier die ervaring heeft met de Philips X-treme Vision of de BleuVision Ultra??

Want ik denk dat ik wel wat betere lampen kan gebruiken dan die dat nu standaard op mijn C4 staan.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• X-treme vision hebben wij in onze polo steken, 36euro voor 2 lampjes maar het verschil is er wel naar. Geeft echt wit licht (en geen xenon-blauwe schijn) en schijnt 10 keer beter als origineel.
                                    Standlichten ga ik ook nog vervangen naar witte, maar die staan in bestelling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      X-treme vision hebben wij in onze polo steken, 36euro voor 2 lampjes maar het verschil is er wel naar. Geeft echt wit licht (en geen xenon-blauwe schijn) en schijnt 10 keer beter als origineel.
                                      Die ga ik ook eens bestellen denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        X-treme vision hebben wij in onze polo steken, 36euro voor 2 lampjes maar het verschil is er wel naar. Geeft echt wit licht (en geen xenon-blauwe schijn) en schijnt 10 keer beter als origineel.
                                        Moet je zeker doen. Het is ronduit een belachelijk zicht als je een wagen ziet met witte lichten en gele standlichten. Ik wil wel maar ikkannie uitzicht.

Comment

• zelfde gedacht, zou zelfs de mistlichten willen vervangen maar daar ga ik afblijven.
                                          Standlichten zullen volgende week normaal wel toekomen

Comment

Working...
                                          X