Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 S-line Exterieurpakket of S3 voor en achterbumper

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
    Goede samenvatting!
    Danku .

Vergeet echter niet dat een A3 in S Line uitvoering de standaard grill heeft maar met het S Line logo erin...
    Een A3 S-line zonder sportpack bedoel je dan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
      Danku .

Een A3 S-line zonder sportpack bedoel je dan?
      Jep, zonder exterieurpakket.
      Zoals de mijne stond voordat ik de Sline grill heb laten steken.

Ik zeg het gewoon uit voorzorg, omdat er soms wat onzekerheden bestaan over een S Line uitvoering, en het exterieupakket erbovenop...

Comment

Jep, zonder exterieurpakket.
        Zoals de mijne stond voordat ik de Sline grill heb laten steken.

Ik zeg het gewoon uit voorzorg, omdat er soms wat onzekerheden bestaan over een S Line uitvoering, en het exterieupakket erbovenop...
        Inderdaad, velen die niet zo vertrouwd zijn met het merk zullen dit waarschijnlijk wel niet weten . Danku voor de aanvulling .

Edit: Hier heb je een foto van zo'n S Line grill zonder sportpack (of zonder exterieurpakket).

Comment

Oef, dacht al dat er iets mis was met mij Maar niemand die een foto heeft van een wagen met een S-line exterieurpakket EN een S3-grill? Ik kan wat photoshoppen, maar nu ook niet deftig anders had ik het zo eens geprobeerd ..

Comment

Hallo even kort samengevat: S3 grill past in de gewone A3 sportback bumper. MAAR: onderaan de grill, tussen overgang grill en bumper zit een spatie van een goei cm. Daar wil ik mee zeggen, de grill raakt de bumper wel, maar de kromming loopt iets meer naar achter waardoor het lijkt dat je grill veel meer naar binnen loopt. Is echt niet zo mooi!! Ik heb dit ook willen overwegen, maar ik heb het niet gedaan.

Daarna heb ik gaan informeren voor het Exterieurpakket of daar de S3 grill is zou passen, maar daar wisten ze niks van, en daar heb ik ook geen foto's van gezien. Dus dit laatste is raadselachtig. Nu had ik de keuze voor het Exterieurpakket te gaan met de bijpassende grill (chroom of zwart) of voor de volledige S3 front te gaan. Nu heb ik het voor het laatste gekozen! Sommigen zullen denken, je wilt ne wannabee, maar het is een sportback en geen drie deurs. En de logo's gaan erop staan, maar die drie gaat eraf gaan, of vervangen worden door een carbon exemplaar. De zilvere strip onderaan, die op elke kleur hetzelfde is gaat gespoten worden in lavagrijs (koetswerkkleur) of zwart. Heel misschien toch in de originele kleur (dit is platinum grijs).

Nu de prijs valt niet mee, maar dit geeft hetzelfde bij het exterieurpakket. Voor sommige die interesse hebben voor de volledige prijs pm me maar. De grill kost 149 euro. Deze kan ik krijgen aan -10%. Voor al de andere onderdelen krijg ik ook korting.

Daarstraks hebben ze gebeld dat grill morgen geleverd gaat worden, dus dan kan ik alles gaan afhalen. Foto's volgen op mijn topic. Dan zal het monteren volgen, zal nog een aantal weken duur aangezien ik met een gebroken vinger zit.

Daarna kunnen jullie "kritiek" geven of het goed is of niet ;:-))) ;-)).

Comment

Ik kijk er al naar uit !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Ik kijk er al naar uit !
                Ik ook

Comment

Nog effe geduld hebben om alles te zien! ;-). Vrijdag ga ik de onderdelen oppikken, en ga proberen zaterdag al wat foto's te trekken van al de stukken. Wat ik graag nog zou willen aanschaffen is een brembo- set, samen met de getinte ruiten. Maar dat zal nog effe moeten wachten :-). Is nogal kostelijk!. En mijn vriendin zou me ook DOOD doen :-)).

Comment

Pakketje is afgehaald, foto's volgen één van de dagen op:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Asmodeus Bekijk Berichten
                      Pakketje is afgehaald, foto's volgen één van de dagen op:

http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=11948
                      we wachten vol ongeduld

Comment

sorry, weinig tijd gehad. Ben juist terug van Parijs. Ga het zo rap mogelijk doen.

Comment

Allé man

Comment

Echt è...
                            Volvo V60 D3 R-design

Comment

ik geraak er niet, ik ga geen belofte meer doen, ik zal het zo snel mogelijk eens doen. Plaatsen gaat eind september worden denk ik.

Comment

Eind september is nu wel al gepasseerd ..

Comment

Sorry, ik heb mijn topic niet meer open gedaan. Ik heb mijn bumpers hier te koop opgezet. Ze zijn verkocht geraakt via kapaza. De reden: ik had ze laten spuiten bij ne kennis van iemand en dat is zeer tegen gevallen. Ik heb deze wel niet betaald. Nieuwe prijs laten vragen bij audi en dat ging om en bij de 700 euro kosten. Aangezien we gingen verhuizen had ik geen zin meer op dat te geven en heb ik ze verkocht. Heb een belofte gedaan aan men vriendin dat ik geen kosten meer ga doen aan de auto omdat we gaan sparen voor iets te kopen, ...

Comment

Working...
                                  X