Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 S-line Exterieurpakket of S3 voor en achterbumper

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A3 S-line Exterieurpakket of S3 voor en achterbumper

Graag had ik jullie advies gehad wat jullie zouden kiezen:

- Voor en achterbumper (+ S3 grill) van het exterieurpakket van een audi A3 sportback

- Of voor en achterbumper + S3 grill van de audi S3 op een sportback

Originele voorbumper zou moeten hersteld worden na deukje, nu heb ik de keus laten maken of ne nieuwe.

Thx

Je eigen gevoel volgen is nog steeds het beste.

Comment

voor mij de eerste keuze, het exterieurpakket in combinatie met de s3 grill

Comment

Ik zou zeker gaan voor het S-line exterieurpakket met de S3-grill. Zalig... Ik was ook van plan om de S-line voorbumper met S3-grill te zorgen, maar het is nog niet voor nu...
        Volvo V60 D3 R-design

Comment

Ik ben zelf niet echt thuis in al die zaken, maar als je zo'n S3 grill wil op je A3 (Sportback), kan je die dan rechtstreeks bij de dealer bestellen? Of zijn het replica's van één of ander tuningmerk? En iemand een idee van de kostprijs (grill zelf, plaatsen, spuiten, ..)?

Alvast bedankt !

Comment

de dealer kan da

Comment

Mooi zo ! Iemand een idee van de kostprijs?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Mooi zo ! Iemand een idee van de kostprijs?
                heeel veel

Comment

pak voor de 2 bumpers elk 300euro. en dan nog een grille van ja mss 200euro. dus ja 800euro en dan nog laten spuiten. toch wel 1200euro denk ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                    pak voor de 2 bumpers elk 300euro. en dan nog een grille van ja mss 200euro. dus ja 800euro en dan nog laten spuiten. toch wel 1200euro denk ik

'ie heeft het enkel over de grill he... niet over heel de voorbumper van de S3
                    ik heb het laten doen op mijn A3 door de dealer, alleen was het niet de S3 grill, maar de grill van het S-Line Exterieurpakket, en dat heeft me 242EUR gekost.
                    Je kan het ook zelf doen, het is echt niet ingewikkeld...
                    Al denk ik wel dat je een extra stuk nodig hebt, zoals bij mij het geval was...

Comment

Dus eigenlijk ben je goedkoper af met een S3 grill en bijhorende bodykit dan met een S-line exterieurpakket? Ik zou me graag een A3 S-line aanschaffen met exterieurpakket, maar dan met S-line grill. Al twijfel ik om niet voor het volledige pakket te gaan van S3. Maar dat geeft dan weer mss een teken van "willen maar niet kunnen" ..

Comment

Niemand trouwens ergens een foto van een Audi A3 met S-line exterieur en S3 gril?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Dus eigenlijk ben je goedkoper af met een S3 grill en bijhorende bodykit dan met een S-line exterieurpakket? Ik zou me graag een A3 S-line aanschaffen met exterieurpakket, maar dan met S-line grill. Al twijfel ik om niet voor het volledige pakket te gaan van S3. Maar dat geeft dan weer mss een teken van "willen maar niet kunnen" ..
                          Als je het Sline exterieurpakket neemt, heb je zowiezo de Sline grill he.
                          De bumpers ongespoten vinden ergens in Duitsland, ze naar hier brengen, plaatsen en spuiten zal ongetwijfeld iets minder kosten dat de optie aanvinken bij de bestelling.
                          Maar of het echt de moeite is weet ik niet, daarvoor moet je bij 'tdr' zijn.
                          Die heeft dat gedaan op zijn A3...

Het volledige pakket van de S3 kan je echter niet als optie aanvinken he, die moet je zowiezo ergens weten te vinden, om die dan achteraf eens je je auto hebt, te laten plaatsen.

Comment

Ofwel begrijp je niet echt wat ik bedoelde ofwel moet ik leren om het beter uit te leggen Ik vergelijkte dus meer de prijs van een S-line exterieurpakket fabriek-af met de prijs van S3-grill en bodykit achteraf. Als ik ga voor het S-line exterieurpakket dan zal het sowieso fabriek-af zijn

Comment

Heb ook het S-line exterieur pak genomen op mijn sportback, .... Ik heb hier nog de prijslijst A3-Sportback 2008 die ik gebruikt heb om de mijnen samen te stellen

in Ambition 1694 euro
                              in S line 1452 Euro
                              in attraction en ambiente 1936 euro

- Bumpers (vooraan en achteraan zonder beschermlijst)
                              - Radatorrooster in Sline Look
                              - Sline logo in radiatorrooster en op zijdelingse beschermlijsten achteraan
                              - Deurdrempelbeschermers met Sline logo
                              - Sline Spoiler
                              - Dubbel uitlaatsierstuk
                              - Mistlampen (als je niet voor een ambition hebt gekozen)

hier een foto van de S-line voorbumper en Grill caoimhin (omlijsting is standaard wel in alu, en niet in zwart (optie)

Last edited by ; 02/07/2007, 21:04.

Comment

Ik wil de S-line exterieurpakket zien met S3 grill

Comment

Zelfde ... niet? maar zoals ik zei ... in alu ...

Comment

Ah zit daar niet meer verschil op? Blijkbaar miskijk ik mij daar dan volledig op doordat de front er anders uitziet

edit: het verschil is toch echt wel meer dan enkel alu? kan me niet inbeelden dat ik zo scheel zie

Comment

Er zit een profiel in, dit zijn de verschillen:

Standaard grill Audi A3 telt 14 verticale latten:

S-line grill telt 11 verticale latten:

S3 grill telt 7 verticale latten (inclusief chrome):

- Dan heb je ook nog de RS grill's. Die zijn allemaal met honing-graat-motief, maar dat is natuurlijk (nog) niet van toepassing op de A3 -

En dit klopt bij elke Audi. Kijk het maar eens na . Er zal per model echter wel een klein verschil zitten in het aantal verticale latten, wat ook logisch is. Een A6 is namelijk ook groter dan een A3 eh .

Dus: Hoe minder verticale latten hoe sportiever .
                                      Last edited by ; 03/07/2007, 17:07.

Comment

Goede samenvatting!

Vergeet echter niet dat een A3 in S Line uitvoering de standaard grill heeft maar met het S Line logo erin...

Comment

Working...
                                        X