Oorspronkelijk geplaatst door karin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ratlook
Collapse
X
-
Pictune
Wist niet waar ik het moest zetten, maar 'k heb eens een ratlook pictune gedaan van een Audi S3
barst in voorruit, desastreuze gevolgen van slecht polieren, roest overal, vliegskes tegen de bumper en ruit, scheve nummerplaat en niet te vergeten, het S3 logo in de voorbumper is natuurlijk al gepikt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk BerichtenWist niet waar ik het moest zetten, maar 'k heb eens een ratlook pictune gedaan van een Audi S3
barst in voorruit, desastreuze gevolgen van slecht polieren, roest overal, vliegskes tegen de bumper en ruit, scheve nummerplaat
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wesley@cqp Bekijk Berichtenik snap niet dat er mensen zijn die dat mooi vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenwat de neuk!
da's verdomme een barndoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenLeg uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtengerestaureerd zou 't veel mooier zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenEn ik snap niet dat er mensen zijn die booskijkers op hun voorlampen zetten... Ieder z'n ding zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtengerestaureerd zou 't veel mooier zijn.
Comment
Comment