Oorspronkelijk geplaatst door karin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ratlook
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenkweet dat het niet gezond is maarja..
frankie tcheck nu MTV es , pimp my ride. een VW thing dan ze verkloten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichteneen Thing is amper iets waard wegens niet echt lage productiecijfers.
px: die eeft er 5000dollar voor gegeven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik wil een Acapulco Thing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenis da die zo wa opgezet is ? andere bumpers en zo een vak langs de zijkant ?
als ik er eentje vind koop ik me ook een hoedje, een lelijk hemd, witte sokken én sandalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichteneentje met een zonnetent als dak.
als ik er eentje vind koop ik me ook een hoedje, een lelijk hemd, witte sokken én sandalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenzalig !!! echt é , probeer da maar nog nen keer te vinden. bedoel dan in belgie é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenofficieel nooit verkocht hier. ik weet er wel een paar staan, maar hij doet ze niet weg.
frankie hoe versta je met u kever ? ge ging daar toch een verlaging ondersteken met eletriek é ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenecht zalig é
frankie hoe versta je met u kever ? ge ging daar toch een verlaging ondersteken met eletriek é ?
eerst een andere oldtimer op de baan, eentje met wat minder werk. m'n variant of zo. en dan de Satellite, en dan de kever. 't idee voor de vooras is al wel zo goed als uitgewerkt. voor de achterophanging weet ik 't nog niet goed...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenmijn kever staat er nog altijd. en nog altijd hetzelfde.
eerst een andere oldtimer op de baan, eentje met wat minder werk. m'n variant of zo. en dan de Satellite, en dan de kever. 't idee voor de vooras is al wel zo goed als uitgewerkt. voor de achterophanging weet ik 't nog niet goed...lekker man !!!
satellite stond die niet in uwe weg ? moest die nie buitn ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk BerichtenMM uwe varaintlekker man !!!
satellite stond die niet in uwe weg ? moest die nie buitn ?
de Satellite blijft. ik heb er laatst een zondagnamiddag aan verscheten omdat er een of andere kwiet 'm zeker wou kopen maar het nog niet goed wist of zoiets, en bijgevolg laat ik 'm geweldig staan waar hij staat. als ik er 2 weken aan kan doorwerken, is 'ie af. dan mag die malloot er eens naar komen kijken als ik 'm ergens parkeer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtende variant krijgt nog wat extra opties. witte spatlappen, gele mistlichten, die prutsen... old skool tjoening met een grote T.
de Satellite blijft. ik heb er laatst een zondagnamiddag aan verscheten omdat er een of andere kwiet 'm zeker wou kopen maar het nog niet goed wist of zoiets, en bijgevolg laat ik 'm geweldig staan waar hij staat. als ik er 2 weken aan kan doorwerken, is 'ie af. dan mag die malloot er eens naar komen kijken als ik 'm ergens parkeer.
allé succes met den satellite
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenzalig zalig , nog meer old skool stuff. eeft toch al dakrek é ? nog nen swampcooler
allé succes met den satellite
Satellite komt goed. low-budget streetmachine.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenAls ik eraan denk zal ik wat foto's nemen van die wrakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenzet je mee de variant in orde binnenkort? als 'ie start, neem ik 'm mee naar Sinnekloas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenJa. Doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenvolgende week misschien, ik moet 't effe bekijken met m'n planner, die nu op de zetel ligt te slapen. door dat dak is de rest van 't werk wat opgeschoven. en ik moet nog een s-Express gaan kopen. of zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenAl eentje gevonden? Moet ik rijden?
Comment
Comment