Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ratlook

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
    Klopt.

Maar ik denk dat de meesten die met zoiets rondrijden inderdaad grote liefhebbers zijn. Anderen zouden je zot verklaren als je zegt: rijd er zo maar mee rond...

Die Golf heeft inderdaad wel iets. Het is zodanig gek, dat het mooi wordt.
    En je moet toch maar durven, een nieuwe wagen zo transformeren...
    ja, das waar. een nieuwe G5 GTI ! ge moet maar durven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
      kweet dat het niet gezond is maarja..
      frankie tcheck nu MTV es , pimp my ride. een VW thing dan ze verkloten
      een Thing is amper iets waard wegens niet echt lage productiecijfers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
        een Thing is amper iets waard wegens niet echt lage productiecijfers.
        idd , maar toch wil ik er eentje ze

px: die eeft er 5000dollar voor gegeven

Comment

• ik wil een Acapulco Thing.

Comment

ik wil een Acapulco Thing.
            is da die zo wa opgezet is ? andere bumpers en zo een vak langs de zijkant ?

Comment

is da die zo wa opgezet is ? andere bumpers en zo een vak langs de zijkant ?
              eentje met een zonnetent als dak.

als ik er eentje vind koop ik me ook een hoedje, een lelijk hemd, witte sokken én sandalen.

Comment

eentje met een zonnetent als dak.

als ik er eentje vind koop ik me ook een hoedje, een lelijk hemd, witte sokken én sandalen.
                zalig !!! echt é , probeer da maar nog nen keer te vinden. bedoel dan in belgie é

Comment

zalig !!! echt é , probeer da maar nog nen keer te vinden. bedoel dan in belgie é
                  officieel nooit verkocht hier. ik weet er wel een paar staan, maar hij doet ze niet weg.

Comment

officieel nooit verkocht hier. ik weet er wel een paar staan, maar hij doet ze niet weg.
                    echt zalig é
                    frankie hoe versta je met u kever ? ge ging daar toch een verlaging ondersteken met eletriek é ?

Comment

echt zalig é
                      frankie hoe versta je met u kever ? ge ging daar toch een verlaging ondersteken met eletriek é ?
                      mijn kever staat er nog altijd. en nog altijd hetzelfde.

eerst een andere oldtimer op de baan, eentje met wat minder werk. m'n variant of zo. en dan de Satellite, en dan de kever. 't idee voor de vooras is al wel zo goed als uitgewerkt. voor de achterophanging weet ik 't nog niet goed...

Comment

mijn kever staat er nog altijd. en nog altijd hetzelfde.

eerst een andere oldtimer op de baan, eentje met wat minder werk. m'n variant of zo. en dan de Satellite, en dan de kever. 't idee voor de vooras is al wel zo goed als uitgewerkt. voor de achterophanging weet ik 't nog niet goed...
                        MM uwe varaint lekker man !!!
                        satellite stond die niet in uwe weg ? moest die nie buitn ?

Comment

MM uwe varaint lekker man !!!
                          satellite stond die niet in uwe weg ? moest die nie buitn ?
                          de variant krijgt nog wat extra opties. witte spatlappen, gele mistlichten, die prutsen... old skool tjoening met een grote T.

de Satellite blijft. ik heb er laatst een zondagnamiddag aan verscheten omdat er een of andere kwiet 'm zeker wou kopen maar het nog niet goed wist of zoiets, en bijgevolg laat ik 'm geweldig staan waar hij staat. als ik er 2 weken aan kan doorwerken, is 'ie af. dan mag die malloot er eens naar komen kijken als ik 'm ergens parkeer.

Comment

de variant krijgt nog wat extra opties. witte spatlappen, gele mistlichten, die prutsen... old skool tjoening met een grote T.

de Satellite blijft. ik heb er laatst een zondagnamiddag aan verscheten omdat er een of andere kwiet 'm zeker wou kopen maar het nog niet goed wist of zoiets, en bijgevolg laat ik 'm geweldig staan waar hij staat. als ik er 2 weken aan kan doorwerken, is 'ie af. dan mag die malloot er eens naar komen kijken als ik 'm ergens parkeer.
                            zalig zalig , nog meer old skool stuff. eeft toch al dakrek é ? nog nen swampcooler

allé succes met den satellite

Comment

zalig zalig , nog meer old skool stuff. eeft toch al dakrek é ? nog nen swampcooler

allé succes met den satellite
                              dakrek staat er al jaren op, heeft pop-outs, nose-bra, greep-beschermers onder de klinken, rekje onder 't dashboard, toerenteller, Empi Eliminator Shifter, GTV-badges, volledig rode achterlichten, witte pinkers vooraan,... een swampcooler is overkill.

Satellite komt goed. low-budget streetmachine.

Comment

• Als ik eraan denk zal ik wat foto's nemen van die wrakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                  Als ik eraan denk zal ik wat foto's nemen van die wrakken
                                  zet je mee de variant in orde binnenkort? als 'ie start, neem ik 'm mee naar Sinnekloas.

Comment

zet je mee de variant in orde binnenkort? als 'ie start, neem ik 'm mee naar Sinnekloas.
                                    Ja. Doen.

Comment

Ja. Doen.
                                      volgende week misschien, ik moet 't effe bekijken met m'n planner, die nu op de zetel ligt te slapen. door dat dak is de rest van 't werk wat opgeschoven. en ik moet nog een s-Express gaan kopen. of zo.

Comment

volgende week misschien, ik moet 't effe bekijken met m'n planner, die nu op de zetel ligt te slapen. door dat dak is de rest van 't werk wat opgeschoven. en ik moet nog een s-Express gaan kopen. of zo.
                                        Al eentje gevonden? Moet ik rijden?

Comment

Al eentje gevonden? Moet ik rijden?
                                          die in hasselt, ik verwacht telefoon van die kerel als z'n nieuwe kreng binnen is. jij mag rijden. met de esKrot?

Comment

Working...
                                          X