Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
resto van een rat
koffer is snotrot, komt een volledig andere in.
veerschotels doorgerot, dorpels compleet weg, wielboorden weg, binnenvoorvleugels helemaal rot, steenslagplaat rot, 2 gaten in de vloer, gaten aan de binnenwielbogen.
Voor de rest in topstaat
overal dichtgeplamuurd en met revetten toegedaan, maar daar komt verandering in
moest ge geïnteresseerd zijn, het volledige project sta op mijne site (zie handtekening)
resto van een rat
koffer is snotrot, komt een volledig andere in.
veerschotels doorgerot, dorpels compleet weg, wielboorden weg, binnenvoorvleugels helemaal rot, steenslagplaat rot, 2 gaten in de vloer, gaten aan de binnenwielbogen.
Voor de rest in topstaat
overal dichtgeplamuurd en met revetten toegedaan, maar daar komt verandering in
moest ge geïnteresseerd zijn, het volledige project sta op mijne site (zie handtekening)
allé dus toch resto van retro
en wa voor vraag is da nu van : moest ge geinteresseerd zijn .... !
kzin zeker geinteresseerd
'k reed begin jaren 90 een lichtblauwe C-coupé die zowat gestript was, met z'n bek op de grond, en 1 rooie deur. 't was ook een beetje een rat, zoals al mijn auto's eigenlijk.
haha,
zeg een vraagje.
Zit jij ook op vw forums? Kzie daj toch wat fasty en squareback(s) en T2 hebt. Maar precies nog nooit één tegenkomen op een ander forum...
haha,
zeg een vraagje.
Zit jij ook op vw forums? Kzie daj toch wat fasty en squareback(s) en T2 hebt. Maar precies nog nooit één tegenkomen op een ander forum...
nee, ik werk alleen hier de mensen op hun zenuwen.
Zoals ik al eerder had vermeld ging ik met mijn kever een dagelijkse keuring doen!
Sommige hier geloofde dat dit nooit zou lukken!
Ik heb het verlossende antwoord!
Ik ben afgekeurd. Maar enkel omdat mijn identificatie plaatje er niet inhangt en omdat mijn batterij los stond!
En voor al de rest was alles perfect inorde! Dus ik mag zeggen dat hem erdoor is he! Enkel nog is voor die 2 puntjes terug gaan en achter het groenpapiertje gaan
Comment