Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ratlook

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op de startpagina van radikalbugz. Meer retro dan rat, maar vind hem toch de moeite om te posten

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• naar het schijnt stonden de voorwielen er toen al onder.... de vooras is 17centimeter ingekort

Comment

• doka

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
          Foto's van quadrifoglio zijn via FF niet zichtbaar

Effe topic overlopen in IE dan
          Bij mij zijn ze dat wel met FF...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
            Hier staan zo'n vette ratjes tussen

Vind ik ook wel ferm eigenlijk.

Es goed nadenken welke weg ik uitwil met kermit
            Yenne heeft smaak!

Overweeg je om van Kermit-de-kikker Kermit-de-rat te maken?
            Ik heb er zeker niets op tegen, maar krijg jij het over je hart om Kermit te laten roesten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
              @karin: de vw scene is een tuningmagazine waar vaak gecleanede VW's inkomen. En af en toe besteden ze aandacht aan de geschiedenis van volkswagen of een volledig gerestaureede kever of T1
              En de blauwe kever, de eerste foto die ik gepost had vond ik gewoon geweldig grappig. Stel u voor dat ge op de snelweg hem voorbij wilt steken... ge zult u ogen wel opentrekken denk ik
              Lijkt me zeker ook een magazine voor onzen arnev aangezien er vaak gecleande VW's in voorkomen. Lijkt me in ieder geval een interessant blad.
              Alleen jammer dat het enkel in het Duits wordt uitgegeven...

Rood: daar mag je 100% zeker van zijn! Moest dat kunnen!

Comment

naar het schijnt stonden de voorwielen er toen al onder.... de vooras is 17centimeter ingekort
                17 centimeter? OMG!
                Ge moet het toch maar in uw kopke halen!

Eerste foto vind ik trouwens enorm artisitiek!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                  Lijkt me zeker ook een magazine voor onzen arnev aangezien er vaak gecleande VW's in voorkomen. Lijkt me in ieder geval een interessant blad.
                  Alleen jammer dat het enkel in het Duits wordt uitgegeven...
                  Ik geloof dat arnev het al kent
                  de vw scene werd vroeger wel in het Nederlands uitgegeven, ben ook niet echt gek van duits

Comment

doka

Die doka is prachtig. Alleen zonde van de velgen. Vind ze niet passend bij een dergelijk voertuig.
                    Die vliegende schotels van dat keverke zouden stukken beter staan en eigenlijk vind ik dat er nog wat meer roest bijhoort...

Die nummerplaat is wel handig. Zie hem al staan langs de weg:
                    'Maar meneer de agent, dat is ratlook!'

Comment

de vw scene werd vroeger wel in het Nederlands uitgegeven
                      begin jaren '90, uitgegeven door dezelfde mongolen die Chroom en Vlammen vertaalden. een nummer of 6 en 't was gedaan.

Comment

krijg jij het over je hart om Kermit te laten roesten?
                        als 'ie dat doet, ga ik 'm hogst persoonlijk op z'n bek timmeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                          begin jaren '90, uitgegeven door dezelfde mongolen die Chroom en Vlammen vertaalden. een nummer of 6 en 't was gedaan.
                          Zegt onze forum-criticus.

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                          als 'ie dat doet, ga ik 'm hogst persoonlijk op z'n bek timmeren.

Ik geloof nooit dat Cayenne dat doet.

En anders: spring in uwe (bijna-rat) T2, vlieg Kermit achterna, film de achtervolging, maar laat Cayenne heel.

Kermit-de-rat zou ook mooie pics kunnen opleveren.

Comment

Zegt onze forum-criticus.
                            maar echt hé, 'k heb alle nummers liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                              hmmm, ik heb Nederlanstalige vw scenes liggen van 2003 of 2004...

Comment

Yenne heeft smaak!

Overweeg je om van Kermit-de-kikker Kermit-de-rat te maken?
                                Ik heb er zeker niets op tegen, maar krijg jij het over je hart om Kermit te laten roesten?
                                Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                als 'ie dat doet, ga ik 'm hoogst persoonlijk op z'n bek timmeren.
                                Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                                Ik geloof nooit dat Cayenne dat doet.

En anders: spring in uwe (bijna-rat) T2, vlieg Kermit achterna, film de achtervolging, maar laat Cayenne heel.

Kermit-de-rat zou ook mooie pics kunnen opleveren.

Hahahaha, ik wist gewoon dat Frankie dat ging zeggen, hahahah !
                                Ik verheugde me al op z'n antwoord

Comment

• VW Scene heb je hier enkel in het frans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                                    VW Scene heb je hier enkel in het frans.
                                    straks komt hier nog ene af die de vw scene alleen in het Swahili vind ofzo
                                    alles behalve Nederlands

Comment

straks komt hier nog ene af die de vw scene alleen in het Swahili vind ofzo
                                      alles behalve Nederlands
                                      Da's waar, ik wil dat boekje altijd wel kopen als ik in de krantenwinkel ben, maar mijn frans suckt als de beesten dus ben ik er niet veel mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                                        Da's waar, ik wil dat boekje altijd wel kopen als ik in de krantenwinkel ben, maar mijn frans suckt als de beesten dus ben ik er niet veel mee.
                                        mijn duits is nie beter hoor Krijg nog altijd de koude rillingen als ik men vroegere leerkrachten duis zie (omgekeerd waarschijnlijk ook)
                                        Maar eigenlijk valt dat wel mee hoor om zo een boekske in een andere taal te lezen, moet soms ook nog een woord gaan opzoeken maar gaat best vlot na een tijdje

om niet altijd een vw te pakken

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ik geloof dat arnev het al kent
                                          de vw scene werd vroeger wel in het Nederlands uitgegeven, ben ook niet echt gek van duits
                                          ja ken dit zeker
                                          kheb hier vele nederlandse liggen, de duitse nja ook nie zo zot aan

Comment

Working...
                                          X