Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ratlook
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
Wat een gore bakken
Moet die van Onslow er niet tussen staan?
Ik had er persoonlijk nog nooit van gehoord. Blijkbaar zijn het vooral VW's die hiervoor gebruikt worden... (omdat ze zo lang meegaan of omdat ze zo roestig zijn? )
Super, dat busje met die rolbar.
Comment
-
Die flikken bij die rat
flik: "goeiendag meneer, euh, wat moet dit voorstellen?"
dude: "Das een rat"
flik: "is die zo door de keuring geraakt? mag ik uw papieren aub?"
dude:"keuring? Maar nee jom, zolang dat dat maar wat remt en rijdt is da goe voor mij"
Deze zijn misschien ratten in wording...
Nee niet die bling bling shag check out the keverke in den hoek en het groene VW busje...u wel reeds bekend zeker?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Segaamai nog niet! Dat zou werkelijk pas een RAT zijn!
Die Jag plat op haar buik en dan chroom wieltjes eronder... Had die jag ook ooit geen velgen lijkend op bbs rs...?
rs...das zo met een honinggraad motiefje hé?
Hier een fotoke van de velgen. Ze zien zwart ja, maar ik ruil voor een ritje met die shag kom ik die wel eens kuisen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGiokers...das zo met een honinggraad motiefje hé?
Hier een fotoke van de velgen. Ze zien zwart ja, maar ik ruil voor een ritje met die shag kom ik die wel eens kuisen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotrMega!
Ik had er persoonlijk nog nooit van gehoord. Blijkbaar zijn het vooral VW's die hiervoor gebruikt worden... (omdat ze zo lang meegaan of omdat ze zo roestig zijn? )
Super, dat busje met die rolbar.
ken weinig ratten die geen VW zijn ,ouder dan 25 jaar en nog rijden.
Comment
Comment