Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ratlook

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999

Wat een gore bakken

Moet die van Onslow er niet tussen staan?
            Mega!

Ik had er persoonlijk nog nooit van gehoord. Blijkbaar zijn het vooral VW's die hiervoor gebruikt worden... (omdat ze zo lang meegaan of omdat ze zo roestig zijn? )

Super, dat busje met die rolbar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
              Ratlook... Ik associeer dat altijd met marginalen... Vraag me niet waarom, het is gewoon zo... Margi!
              Hier is uw antwoord

Oorspronkelijk geplaatst door Sega
              tgoh...

Comment

• 'k Vind het wel iets hebben, die geratificeerde bakken. Tof topic!

Comment

• Die flikken bij die rat

flik: "goeiendag meneer, euh, wat moet dit voorstellen?"
                  dude: "Das een rat"
                  flik: "is die zo door de keuring geraakt? mag ik uw papieren aub?"
                  dude:"keuring? Maar nee jom, zolang dat dat maar wat remt en rijdt is da goe voor mij"

Deze zijn misschien ratten in wording...

Nee niet die bling bling shag check out the keverke in den hoek en het groene VW busje...u wel reeds bekend zeker?
                  Last edited by ; 16/03/2008, 19:27.

Comment

• de Shaguar lijkt me anders ook een leuk rat-projectje...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                      de Shaguar lijkt me anders ook een leuk rat-projectje...
                      was just 'tzelfste aant denken....

tegen de grond, wa kaarsen op uwe capeau en een nachtje laten branden...

Comment

amai nog niet! Dat zou werkelijk pas een RAT zijn!
                        Die Jag plat op haar buik en dan chroom wieltjes eronder... Had die jag ook ooit geen velgen lijkend op bbs rs...?

Comment

• Ik vind die T1-busjes die plat op de grond liggen echt superzalig.

Die ratjes zijn wel tof om te zien, das gewoon pure fun dat die mensen hebben.
                          Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Die T1 met dat Pegasus-logo van Mobil is prachtig! Ook die matgroene kever !

Comment

Kan je het rechterachterwiel ook nie schuin zetten? geeft echt wel een coole look
                              Hij ligt zowiezo al vrij laag vond ik...maar natuurlijk mag het nog wat lager

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                                Kan je het rechterachterwiel ook nie schuin zetten? geeft echt wel een coole look
                                Hij ligt zowiezo al vrij laag vond ik...maar natuurlijk mag het nog wat lager
                                logisch dat 'ie laag ligt. Sportpack. het zegt u iets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                                  amai nog niet! Dat zou werkelijk pas een RAT zijn!
                                  Die Jag plat op haar buik en dan chroom wieltjes eronder... Had die jag ook ooit geen velgen lijkend op bbs rs...?

rs...das zo met een honinggraad motiefje hé?
                                  Hier een fotoke van de velgen. Ze zien zwart ja, maar ik ruil voor een ritje met die shag kom ik die wel eens kuisen

Last edited by ; 16/03/2008, 19:27.

Comment

logisch dat 'ie laag ligt. Sportpack. het zegt u iets?
                                    tuurlijk zegt me dat iets. Maar ik kan toch niet alles over die Shag weten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                                      rs...das zo met een honinggraad motiefje hé?
                                      Hier een fotoke van de velgen. Ze zien zwart ja, maar ik ruil voor een ritje met die shag kom ik die wel eens kuisen
                                      zandstralen en poederlakken is goedkoop, en dan ben ik niemand een tegenprestatie verschuldigd.

Comment

• jep! Da zijn ze. Je hebt meteen de juiste velgen.
                                        die goed polieren en kleinere bandjes op leggen. dan nog wat velagen en ge hebt een superRAT!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr
                                          Mega!

Ik had er persoonlijk nog nooit van gehoord. Blijkbaar zijn het vooral VW's die hiervoor gebruikt worden... (omdat ze zo lang meegaan of omdat ze zo roestig zijn? )

Super, dat busje met die rolbar.
                                          zal zeker zijn omdat ze zolang meegaan.
                                          ken weinig ratten die geen VW zijn ,ouder dan 25 jaar en nog rijden.

Comment

Working...
                                          X