Oorspronkelijk geplaatst door Mini cooper S(I'ts magic)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ratlook
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosvelden wat betekent die groet?
Hoe ze erop zijn gekomen? 'k Zou 't ni weten...
Nu ja, als ge uw hand zo houdt, is 't natuurlijk wel min of meer duidelijk
maar verder weet ik er ook niks van.
Comment
-
Volgens mij heeft die groet oorspronkelijk niets met vw te maken.
Was gewoon de hang-loose groet van de surfers. Aangezien die veel met vw-minibusjes reden, om in te slapen als ze niet op de golven zaten, hebben waarschijnlijk de andere vw-eigenaars deze groet overgenomen.
Franky zal me wel met beide beentjes terug op de grond kwakken, mocht dit verkeerd zijn.
Ondertussen Hangloooooooose bro
*Steekt duim en pink uit en schud eens*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniVolgens mij heeft die groet oorspronkelijk niets met vw te maken.
Was gewoon de hang-loose groet van de surfers. Aangezien die veel met vw-minibusjes reden, om in te slapen als ze niet op de golven zaten, hebben waarschijnlijk de andere vw-eigenaars deze groet overgenomen.
Franky zal me wel met beide beentjes terug op de grond kwakken, mocht dit verkeerd zijn.
Eerlijk gezegd weet ik ook niet de juiste betekenis... Ik ben er zeker van dat de Frankie ons daarin kan verderhelpen... Dus laat maar komen VW-allesweter!
Ik heb me eens laten wijsmaken dat je duim en pink samen met je gebogen wijsvinger een 'W' moet voorstellen...?!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniVolgens mij heeft die groet oorspronkelijk niets met vw te maken.
Ik heb truckers dit ook al meermaals zien doen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
Hierjuist een rat-bike voorbij gekomen.
Een oude naked-bike, matzwart vo lroest, met als aanhangwagentje een al even zwart olie-vat.
Comment
Comment