Kever met kip op 't dak en kuikentjes binnenin:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ratlook
Collapse
X
-
dees zijn mijn ratjes ,
Die roeste Oldtimer gekeurd , die grijze heeft een jaar lang mijn dagelijkse geweest en zal binne dit en enkele maande weer naar de dagelijkse keuring gaan
wa de meeste der ook van peize , kblijf het nen bangelijke stijl vinde !Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenKever met kip op 't dak en kuikentjes binnenin:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichtenman, dit is echt super
mijn jeepie hoort hier (volgens gTa althans) ook een beetje thuis, maar ik lees hier dat ratlook nogal gerelateerd wordt aan marginalen enzo, nu durf ik hem hier niet meer te zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenhmmz, ik ken nog wel mensen die zo rondrijden. En die nog nooit van het woord ratlook gehoord hebben, da's gewoon hun dagelijkse auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenhmmz, ik ken nog wel mensen die zo rondrijden. En die nog nooit van het woord ratlook gehoord hebben, da's gewoon hun dagelijkse auto
mijn jeepie hoort hier (volgens gTa althans) ook een beetje thuis, maar ik lees hier dat ratlook nogal gerelateerd wordt aan marginalen enzo, nu durf ik hem hier niet meer te zetten
Djezus... waar halen ze dat nu vandaan...
Ratten zijn ferm!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk BerichtenEnkele ratten die ik vandaag gespot heb:
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenHet is ferm... maar een beetje te 'gemaakt'
Maar het is zo lekker ZOT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moet gewoon al lollig zijn om met zoiets te rijden om de mensen hun gezicht te zien.
Ik denk dat dat mij wel zou amuseren (allé, voor even hè. Zo zot ben ik nu ook niet )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenmijn jeepie hoort hier (volgens gTa althans) ook een beetje thuis, maar ik lees hier dat ratlook nogal gerelateerd wordt aan marginalen enzo, nu durf ik hem hier niet meer te zetten
Comment
Comment