Vraagprijs is 2000 euro trouwens
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ratlook
Collapse
X
-
Comment
-
Mooie rat aan de duits / deense grens en wat hem rechts voorbij gaat is ook best leuk :-)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenwie dan we ier ebbn
lang geleden karin
vette ratten !
Inderdaad al een poosje geleden. In februari is de ergste werkdruk voorbij en zou ik meer tijd moeten hebben om online te komen.
Nog een ratje dat mooi had kunnen zijn. Deze vind ik iets over, zo zonder koplamp...
Bron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenThx arnev.
Inderdaad al een poosje geleden. In februari is de ergste werkdruk voorbij en zou ik meer tijd moeten hebben om online te komen.
Nog een ratje dat mooi had kunnen zijn. Deze vind ik iets over, zo zonder koplamp...
Bron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenboja is niet mis zo , tzou beter geweest zijn als er een kapotte zou uithangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenVind ik ook. Zo is het toch maar leeg.
lege gaatjes moeten gevuld worden.
nog een fijne avond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtendag schat.
lege gaatjes moeten gevuld worden.
nog een fijne avond.
aja é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenin aalst zie ik regelmatig een polo ratlook rijden.
stalen velgjes helemaal geroest. stickertjes op de ruiten. een orange blokjes motief op het dak en orange vlammen op de zijkant en motorkap.
Comment
Comment