tusc
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ratlook
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichtentusc
kom je lachen ja.
ze stond naast me op de parking van de naldi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenratlook, back in the 90's.
'k was een van de eersten toen. zalige tijden waren het.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenwaarom nu nie meer zo'n retro dingen
'k zal die andere fastback wel eens in orde maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenfak die is af!
Albert Swaan spiegels, Amerikaanse bumper, Australische sierlijst met andere kleur op de deuren, wielkappen, rag-top met 2 plooien (eerste modellen, daarna plooiden ze in 3 stukken),...
Die sierlijsten passen er niet echt bij vind ik.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDe radikal bugz hebben ook weer niet stilgezeten, de aangepaste T1 rat
de meeste zullen wel weten hoe hij eruitzag, zo dus...
en de achterkant vroeger
Nu, de hoekruitjes erbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenEen beetje te laag naar mijn smaak, maar voor de rest vind ik dit zeker geslaagd.
Het kan nooit te laag zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
Het kan nooit te laag zijn
Nu, ik veronderstel dat ratten nu ook niet zo vaak buitenkomen als een gewoon personenvoertuig, maar ik herinner me nog goed dat mijn hart zeer deed telkens ik de wagen hoorde schuren over het minste niveauverschil op de baan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenGeloof me, mijnen tuut is verhoogd omdat hij anders niet meer door te keuring kwam. Een pak minder mooi, maar toch een stuk praktischer.
Nu, ik veronderstel dat ratten nu ook niet zo vaak buitenkomen als een gewoon personenvoertuig, maar ik herinner me nog goed dat mijn hart zeer deed telkens ik de wagen hoorde schuren over het minste niveauverschil op de baan...
Voor een dagdagelijkse auto waar je veel kilometers mee doet is dat idd niet zo handig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk spreek hier voor een rat hé
Voor een dagdagelijkse auto waar je veel kilometers mee doet is dat idd niet zo handig
Ge zou voor minder. Echt jammer dat je er zo weinig ziet in het dagdagelijkse leven.
Comment
Comment