Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ratlook
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGiokeWa voor ophanging steekt daar dan eigelijk onder? Ik veronderstel een compleet verstelbare?
Das nie echt verlagen door enkel andere veren te steken
Bij kevetjes is het anders... Daar moet je ofwel een puma-vooras steken om hem lager tot bij moeder aarde te brengen of je verlast de punten van je originele vooras. bij de eerste kever is eveneens ook de as verkort om zo door middel van een hele dunne band te gebruiken nog dichter tegen de grond te leggen. De achterzijde van een kever verlaag je door de achteras een paar tanden te verdraaien.
Ik heb dit allemaal opgevangen via via, en heb er zelf nog geen ervaringen mee, maar het zal niet zo lang meer duren dat er verandering in komt
Comment
-
Comment
-
Als ik dat zo zie .. te gek gewoon allé 't is te zeggen het lijkt juist een anti-beweging / reactie op al het "show 'n shine" gedoe ..
maar persoonlijk .. nah ik zie me nog niet bezig houden met roestbakken
Sega, misschien kunde uwe BMW ff met de slipschijf bewerken paar daagskes in dit huidig weertje en ge hebt ne roestbak ;-)
dan hebben we de eerste AW forum Ratlook car
Comment
-
Die matzwarte kever valt nog mee, maar een roestbak zou ik toch niet willen hoor.
Comment
Comment