Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ratlook

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door de Pé

Al ben ik niet echt een voorstaander maar dat kevertje is niet mis

Ik ga sebiet mijn wagen in de Middellandse zee placeren en hopelijk heb ik morgen het gewenste resultaat
    dewelke van de drie???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega
      dewelke van de drie???
      Enkel de 530i is hier

En de zee is vrij ruw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
        Enkel de 530i is hier

En de zee is vrij ruw
        euhm....?!

welke van die drie kevers is ferm...?!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega
          euhm....?!

welke van die drie kevers is ferm...?!
          Oeps, dat is weldegelijk de fout door het late of vroege uur

De 1e vind ik nog best meevallen. De 2e ziet er vrij goed uit maar de 3e is een echt wrak.

Comment

Ratten in wording...?! who knows

Comment

tgoh...

Comment

Wa voor ophanging steekt daar dan eigelijk onder? Ik veronderstel een compleet verstelbare?
                Das nie echt verlagen door enkel andere veren te steken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                  Wa voor ophanging steekt daar dan eigelijk onder? Ik veronderstel een compleet verstelbare?
                  Das nie echt verlagen door enkel andere veren te steken
                  Ik heb nu enkel nog maar voorbeelden gegeven van kevers en busjes. Maar het zou evengoed een hedendaagse wagen kunnen zijn (wel dan met roestplekken en verschenen) en die dan plat tegen de grond. Met bv Airride of gewoon met een schroefkitje. Er zijn er die praktisch zonder vering rondrijden! Da's beenhard en dan zit je in je wagen op en neer te wippen (niets verkeerd denken hé )

Bij kevetjes is het anders... Daar moet je ofwel een puma-vooras steken om hem lager tot bij moeder aarde te brengen of je verlast de punten van je originele vooras. bij de eerste kever is eveneens ook de as verkort om zo door middel van een hele dunne band te gebruiken nog dichter tegen de grond te leggen. De achterzijde van een kever verlaag je door de achteras een paar tanden te verdraaien.

Ik heb dit allemaal opgevangen via via, en heb er zelf nog geen ervaringen mee, maar het zal niet zo lang meer duren dat er verandering in komt

Comment

Comment

zet die foto's hier ns van die ultieme rat van op de VW-meenija...

da was nu echt ns een krel tot en met (gaten door de carrosserie vd roest, vanvoor op z'n antenne een kaars geprikt (afdruipend kaarsvet), vol duivekak, ...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door manos
                        zet die foto's hier ns van die ultieme rat van op de VW-meenija...

da was nu echt ns een krel tot en met (gaten door de carrosserie vd roest, vanvoor op z'n antenne een kaars geprikt (afdruipend kaarsvet), vol duivekak, ...)
                        effe zoeken.

Comment

op aanvraag. das überrat!

Comment

Comment

Als ik dat zo zie .. te gek gewoon allé 't is te zeggen het lijkt juist een anti-beweging / reactie op al het "show 'n shine" gedoe ..
                              maar persoonlijk .. nah ik zie me nog niet bezig houden met roestbakken

Sega, misschien kunde uwe BMW ff met de slipschijf bewerken paar daagskes in dit huidig weertje en ge hebt ne roestbak ;-)

dan hebben we de eerste AW forum Ratlook car

Comment

Comment

Comment

Comment

Eén voordeel: van poets of kuiswerk hebt ge hier geen last maar geef mij toch maar een glanzend en blinkend bakske waar ik enkele uurkes mee zoet ben.

Comment

Die matzwarte kever valt nog mee, maar een roestbak zou ik toch niet willen hoor.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Wat een gore bakken

Moet die van Onslow er niet tussen staan?

Comment

Working...
                                          X