Ratlook... Ik associeer dat altijd met marginalen... Vraag me niet waarom, het is gewoon zo... Margi!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ratlook
Collapse
X
-
ok, en ik vond al da cleaned-gedoe er al marginaal uitzien (no offence tov de liefhebbers é)
en waarom zijn die foto's bijna allemaal vw's?
(kzal ier zeker weer op mijn kop krijgen voor die vraag )
Oja, nog een jaartje wachten en de kadett van hiernaast kan er mss ook tussen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Segaop aanvraag. das überrat!
Hij moet niks anders dan ratters meer hebben!!
Rijdt er ook mee naar VWmeetings in het buitenland....
En keuring??
Oldtimers moeten niet meer naar de keuring he...
Das het toffe aan die ratters....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4Die associatie spreekt eigenlijk voor zichzelf.
Ooit zal de mijne er ook zo uitzien... Ooit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El ThomasoMen (lees: mijn vader) heeft mij altijd wijsgemaakt dat nieuwere auto's (van de afgelopen 5 Ã 10 jaar ofzo) niet meer zullen roesten. Bewijs me het tegendeel
Daar gaat mijn ultieme tuning droom...
Comment
-
nieuwe look waar je niks voor hoeft te doen :-/"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofHoe krijg je zo een vuilnisbak door de controle? Onze Kadett was nog niet zo versleten, er zat een klein beetje roest onder de spatborden, maar de schroevendraaier was meedogeloos! Krak, erdoor... .
u brengt me op ideeën
maar kzal de opel-liefhebbers maar gerust laten hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CultDe eigenaar van deze wagen rijdt daar dagelijks mee...
Hij moet niks anders dan ratters meer hebben!!
Rijdt er ook mee naar VWmeetings in het buitenland....
En keuring??
Oldtimers moeten niet meer naar de keuring he...
Das het toffe aan die ratters....
Wil men zijn wagen inschrijven onder een O-plaat (oldtimer) dan moet het voertuig een keuring ondergaan. Een voertuig voorzien van een O-plaat is een voertuig dat slechts bij uitzondering op de openbare weg wordt aangewend, ofwel ter gelegenheid van behoorlijk toegelaten manifestaties, ofwel voor proefritten met het oog op die manifestaties uitgevoerd tussen zonsopgang en zonsondergang en binnen een straal van 25 km, ofwel om zich naar die manifestaties te begeven.
Bij voertuigen van na 1968 is er enerzijds een visuele controle van het remsysteem, anderzijds een controle van het chassisnummer geverifieerd met de documenten en wordt de aanwezigheid van een gevarendriehoek gecontroleerd. De nieuwe wetgeving voorziet eveneens in de controle van de stuurinrichting en de controle van de sleepinrichting(indien aanwezig).
Comment
Comment