een 1600 dus, maar dat ziet er toch hetzelfde uit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ratlook
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
zou jij in feedback geen andere naam gaan vragen?
en je moet echt niet zo arrogant reageren, ik weet ook niet alles van auto's hé, en we kunnen allemaal van elkaar leren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveldoh, opperkenner, leg me dan even het subtiele verschil uit.
JIJ hebt dat ooit gezegd, op basis van een verhaaltje over Erwin Rommel dat ik hier ergens geplaceerd heb, waarvan ik niet eens zeker ben of het wel waar gebeurd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagenis dat niet zo, dat ze er ongeveer hetzelfde uitzien?
ik dacht dat een 1500 gewoon een 1600 was met een kleinere cilinderinhoud, dat heeft men mij toch wijsgemaakt
Edit: 1500 is een soort kever, of niet?
de VW 1500 kan inderdaad een kever zijn, gebouwd tussen '66 en '68, met 1500 cc-motor en schrijfremmen vooraan.
de VW 1500 kan ook een type III zijn, net als de VW 1600.
er zijn 3 varianten:
- notchback (koffermodel)
- fastback (coupé, zoals de mijne)
- squareback (stationwagen, zoals m'n andere)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveldwaar haal je dan die hatchback vandaan?
nu nog effe 't verschil tussen een VW 1600 en een VW 1600 E...
u als man die er blijkbaar zoveel van weet, zou die link al gelegd moeten hebben
wat is het toch gemakkelijk om iemand dan uiteindelijk te pakken op een schrijffout
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagenmet hatchback bedoelde ik de fastback dus
u als man die er blijkbaar zoveel van weet, zou die link al gelegd hebben
wat is het toch gemakkelijk om iemand dan uiteindelijk te pakken op een schrijffout
waarom is 't een VW 1600 E? iemand?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld't is anders een behoorlijk verschil voor iemand met zo'n nick. soit. 't is weekend, en morgen moet ik niet werken. 't is je vergeven. ditmaal.
waarom is 't een VW 1600 E? iemand?
das toch geen zo'n moeilijk woord
ik heb overigens dyslexie, heb ik in een ander topic al aangehaald
enneuh, mijn naam zegt alleen maar dat het mijn lievelingsmerk is, niet dat ik er alles van weet hé
ge zou es zo'n dingen over oude mercs moeten vragen aan iedereen die hier mercedes in zen naam verwerkt heeft, kdenk daj ook raar zou kijken
EDIT: en nu on-topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VolkswagenEDIT: en nu on-topicBijgevoegde Bestanden
Comment
Comment