Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ratlook

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• the black baron van the radikal-bugz, vette achtergrond erbij gesoept

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Bah, word der niet goed van, arm kevertje
      'Let The Bugs Be Man'

en van die Pick-up bus op de vorige pagina ga ik al helamaal over m'n nek
      Last edited by ; 18/11/2008, 18:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door I_Want_Dyane Bekijk Berichten
        Bah, word der niet goed van, arm kevertje
        'Let The Bugs Be Man'

en van die Pick-up bus op de vorige pagina ga ik al helamaal over m'n nek
        Gij ziet ze liever verder verrotten ergens in een wei?
        Dat ge een of ander zeldzame Bugatti ofzo origineel moet laten, daar ben ik mee akkoord. Maar de meest gebouwde wagen van de wereld, uhm.....neen
        Die T1 heeft de eigenaar gevonden op een autokerkhof waar hij al jaren onder een boom stond, onderstel en motor waren potrot. Hij heeft die wagen gekocht en heeft dan alle techniek volledig vernieuwd (nieuwe opgebouwde motor, versnellingsbak, volledige ophanging met airride,...). De oppervlakkige roest heeft hij gewoon zo gelaten, geen probleem in een warm en droog klimaat. Als ge meer foto's wilt, ik heb nog een VW Scene liggen met een repo over hem.
        Als ge de T1 toch wilt redden, hij staat te koop voor 10.000$. Waag uw kans.

Old VW's don't die, they just get lower.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Old VW's don't die, they just get lower.
          Prachtig

Comment

• ascona b

hallo zou je deze ook kunnen gebruiken als rat look kheb ook nog een portebegage liggen voor erop maar die spoiler moet je wel weg denken he http://asconabtje.webs.com/

Comment

• die spoiler moet je idd wegdenken

Comment

• ascona b

hoe moet ik dat juist doen om rat style te kunnen bekomen van deze wagen mijn spoiler is er af en die sta nu te koop kan er mij iemand helpen alvast bedankt
                moet ik daarvoor heel de wagen afschuren tot bloot ijzer of kan ik die zo laten
                Last edited by ; 14/01/2009, 14:43.

Comment

• ratlook is in mijne ogen gemaakt door de natuur. en niet door mensen die hem afwrijven en wat zout opgieten !

dus ascone gerust laten en spuit hem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                    Je had 'm niet moeten spuiten, enkel volledig mechanisch in orde brengen.
                    ja maar de auto was al slecht aan toe er zat zelf niets in van interieur en spuiten kost mij te veel het is toch maar om hem inteschrijven als oldtimer ik rij er niet dagelijks mee het is gewoon om mij bezig te houden s'avonds na het werk en rat style vindt ik nog tof vo zo'n auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                      Ah, sorry. Dacht dat 'm al gespoten was. Is die nu wit of blauw? Want op die site staan de 2 kleuren. De blauwe was bijna Rat-look :-)
                      ik heb het over die blauwe hier en daar zitten zwakke plekken denk dat ik hem ga helemaal afschuren en laat roesten

Comment

• *blaast stof weg*

Dikke rat

Comment

• Waarom kan het hier geen droog en warm klimaat zijn

Comment

• Superdikke kleur en dan dat logo erop Op het laatste begon hij wel te overdrijven met de dingen op zijn dakrek

Gianni Sanchez's Kever, zalige rat-split

Comment

• Nog maar eens The Black Baron van de Radikals

The Baron en erachter hun Dove Blue Single Cab en rechts op de foto nog even de arm der wet

Vlak erna zijn ze aan de kant gezet door de politie en meegenomen naar de keuring...geen lichten, geen nummerplaat, geen bodemvrijheid(),...==> verbod tot verkeer.
                              Ik denk dat de politie en keuring ondertussen al hun auto's wel kent

Comment

• effe mijn one-manshow hier verderzetten

Fridolin gerold met bordverf en volgetekend door voorbijgangers, had vroeger nog een topic lopen op Hoodride.com
                                Last edited by quadrifoglio; 19/08/2009, 00:07.

Comment

• Zalig :p

En ge zit hier niet alleen, ik volg wel maar post zelden.. )

Comment

• idd!
                                    kben hele dagen met vw bezig. maar hier is da nie echt e forum ervoor

knappe posts !

gianni zijne bril

Comment

• autoprogramma Otto

Voor het nieuwe autoprogramma voor VT4, is productiehuis Sputnik TV op zoek naar auto's met de rat look!!

Alle reacties welkom op redactie@sputnik.tv

Bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                        Ze zijn eraan begonnen in januari 2007, maar de radikals werken altijd aan een stuk of 10 wagen tegelijk. Basis was een echte split.

Zéér spijtig dat een echte split eraan moest geloven, er zijn er al zo weinig. Wel respect voor hun kunnen. En het staat natuurlijk wel erg bad-ass met dat kleine split-ruitje achteraan, maar toch jammer.

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Working...
                                        X