Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bah, word der niet goed van, arm kevertje
'Let The Bugs Be Man'
en van die Pick-up bus op de vorige pagina ga ik al helamaal over m'n nek
Gij ziet ze liever verder verrotten ergens in een wei?
Dat ge een of ander zeldzame Bugatti ofzo origineel moet laten, daar ben ik mee akkoord. Maar de meest gebouwde wagen van de wereld, uhm.....neen
Die T1 heeft de eigenaar gevonden op een autokerkhof waar hij al jaren onder een boom stond, onderstel en motor waren potrot. Hij heeft die wagen gekocht en heeft dan alle techniek volledig vernieuwd (nieuwe opgebouwde motor, versnellingsbak, volledige ophanging met airride,...). De oppervlakkige roest heeft hij gewoon zo gelaten, geen probleem in een warm en droog klimaat. Als ge meer foto's wilt, ik heb nog een VW Scene liggen met een repo over hem.
Als ge de T1 toch wilt redden, hij staat te koop voor 10.000$. Waag uw kans.
Old VW's don't die, they just get lower.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
hallo zou je deze ook kunnen gebruiken als rat look kheb ook nog een portebegage liggen voor erop maar die spoiler moet je wel weg denken he http://asconabtje.webs.com/
hoe moet ik dat juist doen om rat style te kunnen bekomen van deze wagen mijn spoiler is er af en die sta nu te koop kan er mij iemand helpen alvast bedankt
moet ik daarvoor heel de wagen afschuren tot bloot ijzer of kan ik die zo laten
Je had 'm niet moeten spuiten, enkel volledig mechanisch in orde brengen.
ja maar de auto was al slecht aan toe er zat zelf niets in van interieur en spuiten kost mij te veel het is toch maar om hem inteschrijven als oldtimer ik rij er niet dagelijks mee het is gewoon om mij bezig te houden s'avonds na het werk en rat style vindt ik nog tof vo zo'n auto
The Baron en erachter hun Dove Blue Single Cab en rechts op de foto nog even de arm der wet
Vlak erna zijn ze aan de kant gezet door de politie en meegenomen naar de keuring...geen lichten, geen nummerplaat, geen bodemvrijheid(),...==> verbod tot verkeer.
Ik denk dat de politie en keuring ondertussen al hun auto's wel kent
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Ze zijn eraan begonnen in januari 2007, maar de radikals werken altijd aan een stuk of 10 wagen tegelijk. Basis was een echte split.
Zéér spijtig dat een echte split eraan moest geloven, er zijn er al zo weinig. Wel respect voor hun kunnen. En het staat natuurlijk wel erg bad-ass met dat kleine split-ruitje achteraan, maar toch jammer.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment