Kvind het ook wel knap, maar je moet durven, en zo zijn er niet veel!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ratlook
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenKvind het ook wel knap, maar je moet durven, en zo zijn er niet veel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk heb het helemaal niet met ratlook
hoe kun je zon mooie GTI nu zo verpesten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtengoh, die zijn mooi als ze opgeknapt zijn.
Maar zo vind ik dat toch ook wel de max ze
volledig mee akkoord
ze hebben ietsze zijn zalig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenDeze is dus echt zalig hè!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenvolledig mee akkoord
ze hebben ietsze zijn zalig
En zo lekker laag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten'k vraag me af of die bakken ooit terug deftig in orde gezet worden. uiteindelijk is een mooi gerestaureerde low-light of een goede barndoor-T1 een klein kapitaal waard. in de staat zoals die bakken hier staan, is 't met moeite de prijs van 't oud ijzer. bijkomend rijden die gasten alles naar de zeik. ik denk niet dat ze allemaal air-ride hebben gestoken, getuige de engelse paljas zojuist in 1000 zonnen & garnalen met z'n T1 van '55. niks air-ride, gewoon met z'n bek op de grond, zonder vering dus. gezond kan dat niet zijn voor een chassis...
ie ging ff tankenmotor is herdaar heb ik gehoort !?
er hebben er idd niet veel air-ride. ingekorte as of puma-as en zakken é.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten'k vraag me af of die bakken ooit terug deftig in orde gezet worden. uiteindelijk is een mooi gerestaureerde low-light of een goede barndoor-T1 een klein kapitaal waard. in de staat zoals die bakken hier staan, is 't met moeite de prijs van 't oud ijzer. bijkomend rijden die gasten alles naar de zeik. ik denk niet dat ze allemaal air-ride hebben gestoken, getuige de engelse paljas zojuist in 1000 zonnen & garnalen met z'n T1 van '55. niks air-ride, gewoon met z'n bek op de grond, zonder vering dus. gezond kan dat niet zijn voor een chassis...
OK, je kan ze nog opknappen, maar dat zal vaak veel geld en tijd vragen en dus zetten ze zo.
en je hebt ook gewoon liefhebbers die hun auto speciaal zo zetten omdat ze het mooi vinden...
die golf V GTI van hierboven die is natururlijk zelf zo gemaakt...
ik vind het nog mooi...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtener hebben er idd niet veel air-ride. ingekorte as of puma-as en zakken é.
alle ophangingsgewrichten worden extra belast en gaan regelmatig tegen hun limiet. een auto zo laag hangen en er dan nog mee rijden is eigenlijk een zelfmoordpoging. mijn kever hangt ook laag, maar ik heb alle gewrichten vervangen door exemplaren met uitgefreesde gleuf om op die manier de einde-loop te vermijden en nog wat rijcomfort te hebben. zeker weten dat die kerels dat dus niet doen. levensgevaarlijk is 't. bijkomend scheurt de chassiskop makkelijker van de tunnel door het hardere trillen van de vooras. 't zou de eerste niet zijn die op z'n reservewielbak eindigt met z'n keffertje. en dan lopen ze te janken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtenvaak zijn dat wagens die toch niet echt meer te redden zijn.
OK, je kan ze nog opknappen, maar dat zal vaak veel geld en tijd vragen en dus zetten ze zo.
en je hebt ook gewoon liefhebbers die hun auto speciaal zo zetten omdat ze het mooi vinden...
ik vind het nog mooi...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtenvaak zijn dat wagens die toch niet echt meer te redden zijn.
ik vind het nog mooi...
Maar ik denk dat de meesten die met zoiets rondrijden inderdaad grote liefhebbers zijn. Anderen zouden je zot verklaren als je zegt: rijd er zo maar mee rond...
Die Golf heeft inderdaad wel iets. Het is zodanig gek, dat het mooi wordt.
En je moet toch maar durven, een nieuwe wagen zo transformeren...
Comment
Comment