De rechtse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ratlook
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
De rechtse vind ik wel te hoog op zijn 'pootjes' staan.
Zo'n banden! De wagen lijkt wel gekrompen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenDe rechtse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenDe rechtse ziet er wel niet echt 'ratlook' uit vind ik. Bedoel je misschien de linkse?
Comment
-
Wel, dat is nu juist hetgeen ik trachtte te zeggen in een van mijn vorige posts.
Voor mij is ratlook hetgeen ik in mijn mini-verslagje van een paar dagen geleden schreef. Maar wanneer je kijkt naar foto's van meetings e.d. kom je deze prachtig blinkende busjes (zonder een roestplekje of wat dan ook) heel vaak tegen onder de naam 'Ratlook'. Ik sluit me dus ook aan bij arnev en DRIVER-W, wanneer ze opmerken dat Ratlook eerder op dat andere voertuig slaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenratlook is wow, zoals de partij
De Ratlook-partij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenJa, een zalige stijl gewoon...
De Ratlook-partij?
DE RATLOOK-PARTIJ
iets vort onderschrift ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenveel plezier op de keuring. ze gaan die verlaging erg leuk vinden.
edit: een '64 kan nooit model '63 zijn, tenzij 't een overstock-auto was. een '63 kan wel model '64 zijn, vanaf augustus.
En die verlaging duurt 2 minuutjes. Daarna vinden ze dat op de keuring zeker wel leuk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senne Bekijk BerichtenMijn excuses voor mijn onduidelijkheid. De wagen is gemaakt in december '63 en voor het eerst ingeschreven in '64.
En die verlaging duurt 2 minuutjes. Daarna vinden ze dat op de keuring zeker wel leuk!
2 minuutjes? puma vooraan, en achteraan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senne Bekijk BerichtenAchteraan 1 tand verlaagd, wat dus goed is voor de keuring.
edit: waarom een o-plaat met volledige keuring? dat klopt niet.
Comment
Comment