Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ratlook

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geachte,

Ik ben de eigenaar van die gele kever (antwoord via senne zijn naam omdat ik zelf ni aangemeld graak)

Om u antwoord te geven op uw vele vragen.
    Waarom O-platen: Het zit dus zo, ik heb deze kever 2 jaar geleden gekocht als hij helemaal uit elkaar lag. Zo als al eerder in deze topic aangehaald is, kan men inderdaad zeggen dan de oldtimer niet streng is vandaar dat deze zo gekeurd is momenteel, zodat ik al eens kon rond rijden en zo op het gemak hem kon klaarzette voor dagelijkse keuring.

Enja na 2 jaar is dit hoopje oud ijzer er zo goed als klaar voor.
    Zoals ik kan lezen in uw vorige post hebt u wel enige kennis van oude volkswagens. Maar ik heb nog nooit iemand gezien dat van op foto zo kan zeggen dat iemand zijn kever rot is. Ik kan met zekerheid zeggen dat deze wagen keihard is. Heb deze een 2 jaar geleden zelf body off gehaald en alles wat kan vervangen worden van rubbers en gewrichten is vervangen enzo verder.
    Ik heb 2 jaar geleden bewust gekozen voor mijn kever zo te laten.
    En ja deze is 1 tand verlaagd vanachter, en de veering is nog perfect inorde en is geen hoopje schroot.
    Zoals ik kon merken hebt u toch enige kennis van de modelen, dus zal uw wel weten dat dit model nog met kortesteekassen zit, dit in combinatie met lageprofielbandjes. ja dan krijg je dit resulaat ;-)

Van iemand dat met een hoopje schroot de wegen onveilig maakt.

Groete frederick

Comment

• ow. 'k zie het net. aarschot.

Comment

• Nog tot slot
        U zegt dat hij misch zelfs 3 tande verlaagt is. Ik kan u enkel maar zegge dat dan uw ankerplaten moeten ingeslepen worden anders zitte de blokske waar u aanslagrubber normaal opzit tegen u veerplaat .
        Dus bezin volgende x eer je iets zegt

Groete frederick

Comment

• keuteltje, denk jij nu echt mij iets te kunnen leren over een oude vw? ik was al met die bakken bezig toen jij nog vloeibaar was.

Comment

• Nee ik denk u niets te leren want ik ken er zelf niet zoveel van.
            Maar als ik iets zeg weet ik zeker dat mijn info klopt. U komt nu nogal idioot over.
            U moet zeker niet zo aggresief worden in uw antwoorden. U bent misch ouder maar het gezond verstand is ver zoek. Je moet tegen een antwoord kunnen denk ik.
            Maarja er zijn mensen dat hier slecht tegen kunnen en u bent blijkbaar zo iemand.

groete frederick

Comment

• leg mij dan eens uit wat ze op de technische controle denken van een puma-vooras.

Comment

• Heb nooit gezegd dat dit mag he ;-)
                Maar de keuring is net als de lotto je moet geluk hebbe om te winne.
                Ik ken veel mensen idd dat met een puma zijn afgekeurd maar evenveel dat erdoor ware.
                Dat is afwachte he

groete fre

Comment

• 't begint al.

Comment

• wat begingt er????

Comment

• de miserie. een puma-vooras mag niet. punt. dat heeft niets met lotto spelen te maken. zelfs een tuv-gekeurde mag niet.

edit: de gemiddelde puma-vooras staat een halve centimeter uit 't center.

Comment

• U moet mij niet leren wat mag voor de keuring. Ik apprecier uw bezorgdheid.
                        Als het toch niet mag is de originele snel gestoke. Voor de rest is de wagen op en top inorde. Geloof me maar ;-)

groete frederick

Comment

• hou ons vooral op de hoogte.

Comment

• Dit zal ik doen. Maar verwacht geen nieuws voor september eerst komt de vakantie .

groete frederick

Comment

• de mijne is gehomologeerd met Sway-A-Way en verlaagde spindels.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• @senne: toffe kever kzie emt liefst met de ori wiele

eneuh nie te vele l*llen tegen de frankie, want als er ier ene op heel da forum iets kent over kevers ist den frankie wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                    @senne: toffe kever kzie emt liefst met de ori wiele

eneuh nie te vele l*llen tegen de frankie, want als er ier ene op heel da forum iets kent over kevers ist den frankie wel
                                    Mijn account is eindelijk inorde dus nu kank onder mijn eige naam reagere .
                                    Bedankt voor het compliment . Ik vin de wiele die er nu ondersteke mooier ma das smaak en goesting he. Dat maakt het juist allemaal zo leuk he :-)

En over da van de Frankie: Daar hebk ni tege zitte lulle. Zoals ik al zei kan hij er heel veel van kenne, maar ik ken mijn eige kever wel net iets beter. Als iemand het mis heeft mag je die op een beleefde manier (zoals ik gistere gedaan heb) op zijn fout wijze net zoals hij dat zoveel x hier al gedaan heeft. . En als dit niet kan omdat je nieuw bent is dit spijtig

Groete frederick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fre64 Bekijk Berichten
                                      Mijn account is eindelijk inorde dus nu kank onder mijn eige naam reagere .
                                      Bedankt voor het compliment . Ik vin de wiele die er nu ondersteke mooier ma das smaak en goesting he. Dat maakt het juist allemaal zo leuk he :-)

En over da van de Frankie: Daar hebk ni tege zitte lulle. Zoals ik al zei kan hij er heel veel van kenne, maar ik ken mijn eige kever wel net iets beter. Als iemand het mis heeft mag je die op een beleefde manier (zoals ik gistere gedaan heb) op zijn fout wijze net zoals hij dat zoveel x hier al gedaan heeft. . En als dit niet kan omdat je nieuw bent is dit spijtig

Groete frederick
                                      cava

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Senne Bekijk Berichten

meer foto's van diene andere ?

Comment

• Hier zijn er 3.
                                          Heb er ook 2 filmkes bijgezet als hij aan het rijde is.
                                          Eentje is gefilmd terwijl we op de terug weg waren van volksworld.

Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X