Hier een Kadett B Caravan:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ratlook
Collapse
X
-
En hier mijn hoopje roest (in restauratie dus) opel Kadett C 1.2N van 1977:
en hij rijdt nog altijd :p
MAART 2007
AUGUSTUS 2007
het volledige project op mijne site: http://kadett.koendd.be
tot zover het reclame kwartier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenschone opelekes maar liever nen vw
hehe, moestek mijn kadettje niet tegengekomen zijn, ging het waarschijnlijk ook een vw'ke worden.
nu is dat voor al de kadett klaar is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koendd Bekijk Berichten
hehe, moestek mijn kadettje niet tegengekomen zijn, ging het waarschijnlijk ook een vw'ke worden.
nu is dat voor al de kadett klaar is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten1ste of 2de gele ?
denk dat het den eerste is daje onderhanden gepakt hebt en nu an et 2de toe bent
De eerste foto was van maart dit jaar.
De tweede is van augustus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koendd Bekijk Berichtenhaha, tis dezelfde auto hoor
De eerste foto was van maart dit jaar.
De tweede is van augustus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenist resto of rat ?
koffer is snotrot, komt een volledig andere in.
veerschotels doorgerot, dorpels compleet weg, wielboorden weg, binnenvoorvleugels helemaal rot, steenslagplaat rot, 2 gaten in de vloer, gaten aan de binnenwielbogen.
Voor de rest in topstaat
overal dichtgeplamuurd en met revetten toegedaan, maar daar komt verandering in
moest ge geïnteresseerd zijn, het volledige project sta op mijne site (zie handtekening)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koendd Bekijk Berichtenresto van een rat
koffer is snotrot, komt een volledig andere in.
veerschotels doorgerot, dorpels compleet weg, wielboorden weg, binnenvoorvleugels helemaal rot, steenslagplaat rot, 2 gaten in de vloer, gaten aan de binnenwielbogen.
Voor de rest in topstaat
overal dichtgeplamuurd en met revetten toegedaan, maar daar komt verandering in
moest ge geïnteresseerd zijn, het volledige project sta op mijne site (zie handtekening)
en wa voor vraag is da nu van : moest ge geinteresseerd zijn .... !
kzin zeker geinteresseerd
maak een topic aan hier op aw !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koendd Bekijk BerichtenAW?
ik help alvast een topic geopend bij mijn wagen/auto...
aw = autowereld
ja, khebt gezien.
uw updates blijven posten hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenzoals al mijn auto's eigenlijk.
zeg een vraagje.
Zit jij ook op vw forums? Kzie daj toch wat fasty en squareback(s) en T2 hebt. Maar precies nog nooit één tegenkomen op een ander forum...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koendd Bekijk Berichtenal die vw'kes hier (tzijn wel vette bakske natuurlijk!)
hier wat slopels:
opel Kadett C:
want heb die zien staan op kapaza vragen nog 750 euro voor dat hoopje roest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koendd Bekijk Berichtenhaha,
zeg een vraagje.
Zit jij ook op vw forums? Kzie daj toch wat fasty en squareback(s) en T2 hebt. Maar precies nog nooit één tegenkomen op een ander forum...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtennee, ik werk alleen hier de mensen op hun zenuwen.
ok dan
Comment
-
Zoals ik al eerder had vermeld ging ik met mijn kever een dagelijkse keuring doen!
Sommige hier geloofde dat dit nooit zou lukken!
Ik heb het verlossende antwoord!
Ik ben afgekeurd. Maar enkel omdat mijn identificatie plaatje er niet inhangt en omdat mijn batterij los stond!
En voor al de rest was alles perfect inorde! Dus ik mag zeggen dat hem erdoor is he! Enkel nog is voor die 2 puntjes terug gaan en achter het groenpapiertje gaan
Comment
Comment