en de vooras?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ratlook
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenen de vooras?
Voor de rest benk gerede zoals hem op de foto was (achterwielen enal)
Dus zo zie je maar dat een rat perfect inorde kan zijn
Comment
-
Ik vind die ratjes wel cool, alleen dat verlagen is niet zo mijn ding.
Gewoon ne lekkere afgeleefden bak, met een roestplekske hier, een deukske daar, een likske andere verf ginder, wat mos op het dak en een die alleen nog met ducttape vasthangt
Maar op de gewone veren, telt dat ook als rat?Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fre64 Bekijk Berichten
Hebbe ze niets van gezegd! Heb enkel mijn vooras een beetje naar boven gezet en de mecaniek deftig afgesteld (remmen, lichten enzo) En wel mijn originele wiele gestoken (niet dat da echt nodig was want mijn velge hebben de juist maten).
Voor de rest benk gerede zoals hem op de foto was (achterwielen enal)
Dus zo zie je maar dat een rat perfect inorde kan zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenIk vind die ratjes wel cool, alleen dat verlagen is niet zo mijn ding.
Gewoon ne lekkere afgeleefden bak, met een roestplekske hier, een deukske daar, een likske andere verf ginder, wat mos op het dak en een die alleen nog met ducttape vasthangt
Maar op de gewone veren, telt dat ook als rat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fre64 Bekijk BerichtenZe kende het maar al te goed, ze zeide al een geluk dat geen versmalde as is want gezou anders de put ingerede zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenDie ganten erop vind ik toch maar niks...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenone sick lowlight '56
alweer van gianni
TURBOOOOO!!!
ratten vind ik wel sjiek, maar vind het soms wel jammer voor zulke wagens als deze, want ge ziet ze ook nie meer elke dag rijden, kzie hem dan liever mooi plat, maar niet rat dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lombardi Bekijk Berichtenratten vind ik wel sjiek, maar vind het soms wel jammer voor zulke wagens als deze, want ge ziet ze ook nie meer elke dag rijden, kzie hem dan liever mooi plat, maar niet rat dan
praktisch iedere wagen van hun komt rechtstreeks van een autokerkhof of ergens uit iemand zijn hof, allerlei onderdelen missen, de hele vloerpan doorgeroest,....
Natuurlijk is een ghia of een splitwindow of een samba of barndoor of of of... ook heel mooi als hij gerestaureerd word, het is een andere soort van tuning en ze hebben allebei wel iets
Comment
Comment