Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ratlook

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en de vooras?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
      en de vooras?
      Hebbe ze niets van gezegd! Heb enkel mijn vooras een beetje naar boven gezet en de mecaniek deftig afgesteld (remmen, lichten enzo) En wel mijn originele wiele gestoken (niet dat da echt nodig was want mijn velge hebben de juist maten).
      Voor de rest benk gerede zoals hem op de foto was (achterwielen enal)
      Dus zo zie je maar dat een rat perfect inorde kan zijn

Comment

• Ik vind die ratjes wel cool, alleen dat verlagen is niet zo mijn ding.
        Gewoon ne lekkere afgeleefden bak, met een roestplekske hier, een deukske daar, een likske andere verf ginder, wat mos op het dak en een die alleen nog met ducttape vasthangt
        Maar op de gewone veren, telt dat ook als rat?
        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fre64 Bekijk Berichten

Hebbe ze niets van gezegd! Heb enkel mijn vooras een beetje naar boven gezet en de mecaniek deftig afgesteld (remmen, lichten enzo) En wel mijn originele wiele gestoken (niet dat da echt nodig was want mijn velge hebben de juist maten).
          Voor de rest benk gerede zoals hem op de foto was (achterwielen enal)
          Dus zo zie je maar dat een rat perfect inorde kan zijn
          och ja, ze kennen 't dan ook niet meer. vroeger ging dat dus echt niet hé. Sway-A-Way ging niet, Puma ging niet,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
            Ik vind die ratjes wel cool, alleen dat verlagen is niet zo mijn ding.
            Gewoon ne lekkere afgeleefden bak, met een roestplekske hier, een deukske daar, een likske andere verf ginder, wat mos op het dak en een die alleen nog met ducttape vasthangt
            Maar op de gewone veren, telt dat ook als rat?
            jij bedoelt iets zoals die caramel van Gio? die hangt ook vast met power-tape. van d'n Aldi.

Comment

• Een paar maand geleden gespot op de Antwerpse ring

Comment

• Ze kende het maar al te goed, ze zeide al een geluk dat geen versmalde as is want gezou anders de put ingerede zijn
                Waren gewoon vriendelijke manne op de keuring dat hun job op een deftige manier uitoefende

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fre64 Bekijk Berichten
                  Ze kende het maar al te goed, ze zeide al een geluk dat geen versmalde as is want gezou anders de put ingerede zijn
                  hahaha, nog nooit aan gedacht eigenlijk, dat zou pas grappig zijn

Comment

• de '52 splitty van gianni (radikal bugz)

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Die ganten erop vind ik toch maar niks...
                        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                          Die ganten erop vind ik toch maar niks...
                          bwa ik vind het nog wel redelijk schoon, 17 inch randars zijn dan ook nog best zeldzaam en dan nog geplaatst op een splitwindow

Comment

• one sick lowlight '56
                            alweer van gianni

TURBOOOOO!!!

Comment

• sta ier were schoon gerief ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                one sick lowlight '56
                                alweer van gianni

TURBOOOOO!!!

ratten vind ik wel sjiek, maar vind het soms wel jammer voor zulke wagens als deze, want ge ziet ze ook nie meer elke dag rijden, kzie hem dan liever mooi plat, maar niet rat dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lombardi Bekijk Berichten
                                  ratten vind ik wel sjiek, maar vind het soms wel jammer voor zulke wagens als deze, want ge ziet ze ook nie meer elke dag rijden, kzie hem dan liever mooi plat, maar niet rat dan
                                  als ge weet hoe die auto eruitzag voordat de Radikalbugz zich hebben laten gaan....
                                  praktisch iedere wagen van hun komt rechtstreeks van een autokerkhof of ergens uit iemand zijn hof, allerlei onderdelen missen, de hele vloerpan doorgeroest,....

Natuurlijk is een ghia of een splitwindow of een samba of barndoor of of of... ook heel mooi als hij gerestaureerd word, het is een andere soort van tuning en ze hebben allebei wel iets

Comment

• Memories ....

M'n Typ34 net voor ik hem verkocht

Comment

• Even ervoor

Comment

• Persooonlijk één van de vetste foto's dervan

En nog n überRAT

Comment

• Comment

Working...
                                          X