Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ratlook
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEen vet ding als 'ie niet zo laag lag
BTW, die blauwe, wat voor iets is dat? Langs achter doet hij mij denken aan een oude Ferrari.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIk zou er niet mee willen botsen. Wie hangt er nu zijn radiator buiten zijn wagen?
BTW, die blauwe, wat voor iets is dat? Langs achter doet hij mij denken aan een oude Ferrari.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenDas geen ratlook, das gewoon te tam om hem in orde te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDas de intercooler voor de turbo('s?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk BerichtenDie kever toch wél he?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenDat lijkt me al niet veel beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenoliekoeler zal wel volstaan. denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenVoor de werking ervan kan je eigelijk niet beter wensen.
Comment
Comment