Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ratlook
Collapse
X
-
-
een fridolin
ongelooflijk zeldzaam en meestal volledig afgeleefd.
De fridolin is eigenlijk een speciale versie van de VW busjes voor de zwitserse postdienst, voor makkelijker brieven te posten was de fridolin uitgerust met schuifdeuren
Deze fridolin heeft een nieuw laagje verf gekregen waar men met krijt op kan schrijven
foto's vanop hoodride (dat blijkbaar ook opgedoekt is rip hoodride-forum)
Comment
-
Waw, knappe pics quadrifoglio.
Ik vind het tof dat er tijdens mijn afwezigheid hier op het forum verschillende mensen zijn bijgekomen die ratlook appreciëren en kennen.
Hopelijk hebben jullie nog heel wat beeldmateriaal, want op het net is er niet bijster veel te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenHopelijk hebben jullie nog heel wat beeldmateriaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik zet binnenkort m'n auto's nog eens buiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenJa graag. Kunnen we nog eens lachen met jouw parkeerkunsten.
is het een apart topic waard?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenparkeren met Frankie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenJa. En post mijn foto's ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenparkeren met Frankie.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenWaw, knappe pics quadrifoglio.
Hopelijk hebben jullie nog heel wat beeldmateriaal, want op het net is er niet bijster veel te vinden.
hoodride WAS een schat voor foto's....helaas
maar ik heb nog wel wat staan op mijn harde schijf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenthanks
hoodride WAS een schat voor foto's....helaas
maar ik heb nog wel wat staan op mijn harde schijf
Die foto's op je harde schijf zijn zeker welkom!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichteneen fridolin
....
Nog iemand die alleen kruisjes ziet?Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenNog iemand die alleen kruisjes ziet?
blijkbaar is, na het forum enkele maanden geleden al,nu ook de startpagina van hoodride offline gehaald
Comment
Comment