Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
monument valley en omstreken is warm en droog --> oppervlakteroest
Belgie is nat en koud --> doorroesten
leve belgië!
Ik vond het zalig rondtoeren in Arizona/Utah/Colorado. Heb daar mijn ogen serieus de kost gegeven.
En het is zoals je zegt. Je ziet daar ook roestbakken, maar die zijn 'gezond'.
Ik vond het zalig rondtoeren in Arizona/Utah/Colorado. Heb daar mijn ogen serieus de kost gegeven.
En het is zoals je zegt. Je ziet daar ook roestbakken, maar die zijn 'gezond'.
voila. hier zijn ze direct krokant.
'k had vroeger een voorliefde voor texaanse auto's. helemaal mat van de zon, een deel van de lak eraf gezandstraald op natuurlijke wijze, maar wel kerngezonde bakken.
'k had vroeger een voorliefde voor texaanse auto's. helemaal mat van de zon, een deel van de lak eraf gezandstraald op natuurlijke wijze, maar wel kerngezonde bakken.
Ja, da's echt prachtig. Ben ik ook voor te vinden!
Ginder is dat esthetisch, hier is roest kanker.
Ja, da's echt prachtig. Ben ik ook voor te vinden!
Ginder is dat esthetisch, hier is roest kanker.
voila, dat weet ik ook te waarderen. een T1 in 't typische blauw, met afgesleten reclame op, en erg veel vliegroest. maar zoals een hoop het hier doen, wat afslijpen om het te laten roesten, trekt op geen kloten.
voila, dat weet ik ook te waarderen. een T1 in 't typische blauw, met afgesleten reclame op, en erg veel vliegroest. maar zoals een hoop het hier doen, wat afslijpen om het te laten roesten, trekt op geen kloten.
Is idd zeer knap.
Nu, wat dat laatste betreft: hier in België hebben ze, zoals je zelf net zei, die grote luxe van die 'natuurlijke aftakeling' niet hè?
Ik zie ook liever de voertuigen zoals jij ze beschrijft, maar geef toe dat er hier toch ook mooie exemplaren bollen he?
Nu, wat dat laatste betreft: hier in België hebben ze, zoals je zelf net zei, die grote luxe van die 'natuurlijke aftakeling' niet hè?
Ik zie ook liever de voertuigen zoals jij ze beschrijft, maar geef toe dat er hier toch ook mooie exemplaren bollen he?
och, soms valt het wel mee, soms is het gewoon té.
een rat kan je niet maken. een auto wordt vanzelf rat. zeker als 't eentje van mij is.
... Of het zou niet lang duren voor hij bij de ratten mag staan.
echt hé
eigenlijk is dat een erg goede bus, niks laswerk aan, enkel herspuiten en andere verwarmingspotten steken. misschien volgend jaar, eerst verhuizen en zo van die dingen.
Comment