Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ratlook
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenEn een tof bakske!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenValt nog goed mee he sepultura.
Ja, het spel is gewoon beginnen roesten door dat ongeluk. Ik heb dan maar een likje zwarte verf over het bloot metaal gestreken. Het kleurverschil tussen de zwarte verf en de grijze lak wordt wat weggemoffeld door het vuil en de modder die er op hangt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenJa, het spel is gewoon beginnen roesten door dat ongeluk. Ik heb dan maar een likje zwarte verf over het bloot metaal gestreken. Het kleurverschil tussen de zwarte verf en de grijze lak wordt wat weggemoffeld door het vuil en de modder die er op hangt.
Wel jammer van die roest natuurlijk.
Staat er al een nieuwe bumper op?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
Wel jammer van die roest natuurlijk.
Staat er al een nieuwe bumper op?
De bumper wordt hersteld in plaats van vervangen. Het zou zonde zijn om er een hoekige rallybumper gaan onder hangen, ik ben trouwens niet zeker dat zo'n HF turbo bumper past.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenNope, enkel een nieuwe koplamp. Zondag heb ik een nieuw spatbord gekocht. (BMW Z4 M heeft het al gezien. ) Maar dat moet nog worden gespoten.
De bumper wordt hersteld in plaats van vervangen. Het zou zonde zijn om er een hoekige rallybumper gaan onder hangen, ik ben trouwens niet zeker dat zo'n HF turbo bumper past.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenHet komt dus wel in orde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten'k heb ooit in leuven zo'n groene stepside gekocht die er al jaren stond, helemaal mat en vol krassen. heerlijk om zo mee rond te toeren.
Heb je daar foto's van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenWAW!!!!!!!!!!!!
Heb je daar foto's van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
Staat te koop trouwens:
Hoeveel vragen ze ervoor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenSchitterend!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichteneen T2 is zo way cool hé...
'k zou het niet over m'n hart krijgen de mijne ooit weg te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenSchitterend!
Maar soit hier 'n emailadresje:
JAEMERS.KEVERSHOP@pandora.be
Comment
Comment