Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Overweeg je om van Kermit-de-kikker Kermit-de-rat te maken?
Ik heb er zeker niets op tegen, maar krijg jij het over je hart om Kermit te laten roesten?
@karin: de vw scene is een tuningmagazine waar vaak gecleanede VW's inkomen. En af en toe besteden ze aandacht aan de geschiedenis van volkswagen of een volledig gerestaureede kever of T1
En de blauwe kever, de eerste foto die ik gepost had vond ik gewoon geweldig grappig. Stel u voor dat ge op de snelweg hem voorbij wilt steken... ge zult u ogen wel opentrekken denk ik
Lijkt me zeker ook een magazine voor onzen arnev aangezien er vaak gecleande VW's in voorkomen. Lijkt me in ieder geval een interessant blad.
Alleen jammer dat het enkel in het Duits wordt uitgegeven...
Rood: daar mag je 100% zeker van zijn! Moest dat kunnen!
Lijkt me zeker ook een magazine voor onzen arnev aangezien er vaak gecleande VW's in voorkomen. Lijkt me in ieder geval een interessant blad.
Alleen jammer dat het enkel in het Duits wordt uitgegeven...
Ik geloof dat arnev het al kent
de vw scene werd vroeger wel in het Nederlands uitgegeven, ben ook niet echt gek van duits
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Die doka is prachtig. Alleen zonde van de velgen. Vind ze niet passend bij een dergelijk voertuig.
Die vliegende schotels van dat keverke zouden stukken beter staan en eigenlijk vind ik dat er nog wat meer roest bijhoort...
Die nummerplaat is wel handig. Zie hem al staan langs de weg:
'Maar meneer de agent, dat is ratlook!'
Overweeg je om van Kermit-de-kikker Kermit-de-rat te maken?
Ik heb er zeker niets op tegen, maar krijg jij het over je hart om Kermit te laten roesten?
Da's waar, ik wil dat boekje altijd wel kopen als ik in de krantenwinkel ben, maar mijn frans suckt als de beesten dus ben ik er niet veel mee.
mijn duits is nie beter hoor Krijg nog altijd de koude rillingen als ik men vroegere leerkrachten duis zie (omgekeerd waarschijnlijk ook)
Maar eigenlijk valt dat wel mee hoor om zo een boekske in een andere taal te lezen, moet soms ook nog een woord gaan opzoeken maar gaat best vlot na een tijdje
Comment