Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
straks komt hier nog ene af die de vw scene alleen in het Swahili vind ofzo
alles behalve Nederlands
toen jij nog vloeibaar was, had ik al een tijdje een abonnement op VW Trends en dune buggies & hot VWs. een beetje later is uitgeverij Kroom begonnen met het vertalen van VW Scene, iets dat ze na 6 of 7 nummers hebben opgegeven. die eerste vertalingen (die ik allemaal in 3 exemplaren heb) waren half jaren 90 al erg zeldzaam.
bestaat Super VW magazine trouwens nog? 'k vond dat veruit het betere werk, omdat het geen duits tijdschrift was, maar een frans. ik heb nooit echt van de german look gehouden, en de franse scene was erg intensief begin jaren 90. 't was de tijd van de "grote" meetings, zoals in Jablinnes, met pakweg 3000 auto's. Engeland deed het ook niet slecht, maar de kwaliteit van de auto's lag op de gemiddelde VW Action, met ongeveer 5000 auto's, beduidend lager.
is dat meer of minder dan BBT? als 't minder is, koop 'm dan maar. 'k heb nog ergens uitlaatpijpjes van Bosal gevonden overlaatst, ideaal voor de jouwe.
mijn duits is nie beter hoor Krijg nog altijd de koude rillingen als ik men vroegere leerkrachten duis zie (omgekeerd waarschijnlijk ook)
Maar eigenlijk valt dat wel mee hoor om zo een boekske in een andere taal te lezen, moet soms ook nog een woord gaan opzoeken maar gaat best vlot na een tijdje
om niet altijd een vw te pakken
Schitterend, vooral omdat VW vertegenwoordigd blijft (kijk maar naar dat logo binnenin ).
is dat meer of minder dan BBT? als 't minder is, koop 'm dan maar. 'k heb nog ergens uitlaatpijpjes van Bosal gevonden overlaatst, ideaal voor de jouwe.
bij BBT is het 19,95 dacht ik, volgens dat ik op mijn excel file zie.
Denk niet dat daar verschillende soorten/merken in zijn?
Ik ging al es kijken voor de huidige pijpjes, want die zien er best wel roestig uit. Is het de moeite die te behandelen, of zoals je zelf zegt, andere pijpkes?
die foto is van '90 of '91. voordien was ratlook enkel te vinden aan café De Gans in de lange koepoortstraat in A'pen. de meesten hier op dit forum zouden daar niet eens durven passeren.
Ik ging al es kijken voor de huidige pijpjes, want die zien er best wel roestig uit. Is het de moeite die te behandelen, of zoals je zelf zegt, andere pijpkes?
op jouw uitlaatpijpjes past geen cheese-grater, er staan conische after-market-prullen op. misschien ineens een nieuwe demper steken?
die foto is van '90 of '91. voordien was ratlook enkel te vinden aan café De Gans in de lange koepoortstraat in A'pen. de meesten hier op dit forum zouden daar niet eens durven passeren.
Nice.
Goeie plek voor een bescheiden mini-forummeet?
die foto is van '90 of '91. voordien was ratlook enkel te vinden aan café De Gans in de lange koepoortstraat in A'pen. de meesten hier op dit forum zouden daar niet eens durven passeren.
...
@PT CRUISER: inderdaad geen voorruit, maar of dat nu is om gewicht te besparen of gewoon geen zin hebben om een nieuwe te steken...don't know.....maar ik gok op het tweede.
In de winter zonder voorruit rijden...
Comment