Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vragen I.v.m xenon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
    iemand nog wat intressante installatie foto's. of foto's waar die balasten ergens liggen bij hun. ben namelijk zeer geintresseerd maar nog ni 100 % overtuigd :p
    Die ballasten hang je gewoon ergens waar er plaats voor is.
    Binnenkort moet ik m'n setje eruit halen voor de keuring, zal dan is uitgebreid foto's nemen.

Dat gaat wat worden om die er nadien terug in te krijgen 'k ben niet de handigste

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
      Die ballasten hang je gewoon ergens waar er plaats voor is.
      Binnenkort moet ik m'n setje eruit halen voor de keuring, zal dan is uitgebreid foto's nemen.

Dat gaat wat worden om die er nadien terug in te krijgen 'k ben niet de handigste
      Kan je niet alles gewoon laten zitten (behalve de lampen vervangen natuurlijk en de ballasten ontkoppelen) ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
        Kan je niet alles gewoon laten zitten (behalve de lampen vervangen natuurlijk en de ballasten ontkoppelen) ?
        Mss geen slecht idee!

Maar gaan de mensen van de keuring zich dan niet afvragen wat die ballasten zijn? Of voorwat die dienen?

Ach, die zijn nog van de vorige eigenaar.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

• Zo ga ik het toch doen. Ik laat gewoon de hele prul steken en laat gewoon mijn ampulen terug steken. Maakt mij niet uit wat ze ervan zeggen. Er zit op dat moment toch geen xenon in, dus ze kunnen er niks op zeggen.
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
            Zo ga ik het toch doen. Ik laat gewoon de hele prul steken en laat gewoon mijn ampulen terug steken. Maakt mij niet uit wat ze ervan zeggen. Er zit op dat moment toch geen xenon in, dus ze kunnen er niks op zeggen.
            inderdaad zo zou ik het ook doen

Comment

• Iemand ervaring met de kits van www.xenonlamp.nl

Op zoek naar verlichting voor je auto/scooter/motor of vrachtwagen? Bekijk ons ruime assortiment online. Snelle levering & gratis verzending vanaf €50

Reden waarom iedereen die van lee electronics neemt? Zijn die het best?

Comment

• de mijn komen van vktronics.be

en ben nog steeds heel tevreden

Comment

• Net een setje Angel Eyes en xenon 8000 gekocht voor de e36. Nu nog installeren.

Edit: zijn geïnstalleerd. Gewoon nog de afwerking aan de zijkanten.
                  Last edited by ; 17/12/2007, 18:23.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk Berichten
                      Net een setje Angel Eyes en xenon 8000 gekocht voor de e36. Nu nog installeren.

Edit: zijn geïnstalleerd. Gewoon nog de afwerking aan de zijkanten.
                      een gouden tip,let vooral goed op met die aftermarket angel eyes,heb op een ander forum een topic gevonden waar er al vele problemen mee geweest zijn,en oa al enkel uitgebrande wagens,en hierbij was alles netjes gemonteerd,maar er zou er probleem zijn in bepaalde connectoren.Maar ik ga de topic probreren terug vinden en de link hier dan bijzetten

Groetjes Geert

Comment

• hierbij de link naar de betreffende topic over problemen met after market angel eyes
                        OPLETTEN DUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

• Omdat ik me zelf xenons wil aanschaffen heb'k een vraag:

is 6000 k bij ieder merk even wit/blauw? Want afgaande op sommige afbeeldingen is het bij het ene merk veel witter dan bij het andere... Al zegt zo'n foto natuurlijk niet alles he...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                            Omdat ik me zelf xenons wil aanschaffen heb'k een vraag:

is 6000 k bij ieder merk even wit/blauw? Want afgaande op sommige afbeeldingen is het bij het ene merk veel witter dan bij het andere... Al zegt zo'n foto natuurlijk niet alles he...
                            6000k is altijd even wit.
                            Maar er zijn merken die maar 4000 k hebben steken er zijn er dan zoals chrysler(300 C) die 8000 steken waardoor ze veel blauwer zijn

Comment

Omdat ik me zelf xenons wil aanschaffen heb'k een vraag:

tussen sommige merken zit er idd wel een verschil op van lichtkleur en lichtsterkte!
                              vooral bij de goedkope setjes dan.

als ik after market xenon koop of voor iemand plaats is dit enkel van het merk PILOT.
                              dat noem ik nu eens goede after market xenon
                              die andere setjes plaats ik niet, zeker die setjes van 100€ of minder niet.
                              daar begin ik zelfs niet aan, als je dan toch after market xenon wil plaatsen koop dat dan direct van een deftig merk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                                hierbij de link naar de betreffende topic over problemen met after market angel eyes
                                OPLETTEN DUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://board.carstyling.net/showthread.php?t=62837

ja en daar raden ze dan de mensen aan om met lusterklemmen een verbinding te maken

goed bezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jim Bekijk Berichten
                                  tussen sommige merken zit er idd wel een verschil op van lichtkleur en lichtsterkte!
                                  vooral bij de goedkope setjes dan.

als ik after market xenon koop of voor iemand plaats is dit enkel van het merk PILOT.
                                  dat noem ik nu eens goede after market xenon
                                  die andere setjes plaats ik niet, zeker die setjes van 100€ of minder niet.
                                  daar begin ik zelfs niet aan, als je dan toch after market xenon wil plaatsen koop dat dan direct van een deftig merk.
                                  Vertel me. Wat is het verschil tussen de goedkopere sets en sets van Pilot?

Comment

• De prijs.
                                    Life's too short. Not to. Live it.
                                    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• 't Is allemaal Made In China-materiaal, dacht ik.

Ik acht de kans zelfs vrij groot dat het allemaal uit dezelfde fabriek komt, maar gewoon in andere dozen gestopt wordt. De lampen en kabels zelf zien er immers vrijwel allemaal hetzelfde uit. Ballast is ook gewoon een kwestie van verpakking uiteindelijk... .
                                      Life's too short. Not to. Live it.
                                      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• waar ballast?

Ok, ze zijn gehaald.

'k Heb al gekeken om ze te plaatsen, en vrijdag (of vanavond) hang'k ze er erin (de dinsdag al geprobeerd, maar wegens tijd/vragen zitten ze er nog niet in). 'k Heb een probleem: ik kan m'n linker ballast nergens kwijt! De rechtse duw'k ergens langs de batterij, daar ziet ge niks van als de kap erop zit, maar voor die linker vind'k gewoon nergens een plek waar'k ze kortbij de koplamp op kan schroeven of vaststrippen. Iemand tips? De goeie tipper ben'k eeuwig dankbaar!

grtz

Comment

Ok, ze zijn gehaald.

'k Heb al gekeken om ze te plaatsen, en vrijdag (of vanavond) hang'k ze er erin (de dinsdag al geprobeerd, maar wegens tijd/vragen zitten ze er nog niet in). 'k Heb een probleem: ik kan m'n linker ballast nergens kwijt! De rechtse duw'k ergens langs de batterij, daar ziet ge niks van als de kap erop zit, maar voor die linker vind'k gewoon nergens een plek waar'k ze kortbij de koplamp op kan schroeven of vaststrippen. Iemand tips? De goeie tipper ben'k eeuwig dankbaar!

grtz
                                          Ik heb al veel G4'tjes met xenon zien rijden. Jij zoekt niet goed genoeg denk ik

Comment

Working...
                                          X