Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
vragen I.v.m xenon
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik vind xenon inbouwers walgelijk, had net een 307 achter mij met aftermaketr shit
ik heb het geweten, bah
Nuja, mijn lampen staan op hoogtestand -1 of zelfs -2 dacht ik.
Of het nu aftermarket is of niet, xenons storen gewoon: een Porsche is daar de beste van allemaal in imo. Ook BMW 7's kunnen soms fel verblinden. Dus t maakt eigenlijk niet zoveel uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenIs het voor jouw golf ?
Hou er in dat geval rekening mee dat ze verboden zijn, en ze er dus elk jaar uitmoeten om naar de keuring te gaan hé !
(anders had ik er ook al lang zitten...)
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life Bekijk Berichtenwelk merk levert trouwens goeie prijs/kwaliteit 6000K Xenon aftermarket.
het is namelijk niet de bedoeling dat deze lampjes na 1 maand het begeven é
ik heb speciaal een set genomen die canbus prepared is omdat mijn zafira anders de lichten terug uitschakelde.
Tot hiertoe heb ik geen enkele foutmelding gehad en werken ze prima.
ik heb er van 6000 k in steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtende mijne komen van www.vktronics.be
ik heb speciaal een set genomen die canbus prepared is omdat mijn zafira anders de lichten terug uitschakelde.
Tot hiertoe heb ik geen enkele foutmelding gehad en werken ze prima.
ik heb er van 6000 k in steken.
Op die site is wel niets te vinden ivm Xenon lichtenLast edited by Mercedeske; 10/06/2007, 22:52.
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Heb even mijn draadje terug gevonden:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenHet is idd voor de Golf. Ik weet dat het niet echt mag, maar zoals Dégioke zegt is het een klein werkske om ze terug te vervangen.
*idee*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elseehaa Bekijk BerichtenWaarom zijn zelf ingestoken xenons verboden en indien ze af-fabriek zijn niet
Blijkbaar verblinden ze in alle gevallen even hard of niet.
In België moeten xenons voorzien zijn van een automatische hoogteregeling en koplampsproeiers. Waarom is de grote vraag. Want zoals eerder vemeld in dit topic als je kijkt naar sommige wagens (idd vooral porsches) trekt die automatische hoogteregeling op geen kl*ten en wordt je steevast verblind .
Ik stoor in elk geval niemand met mijn "shit aftermarket" xenons nu dat de stand op -2- staat. Ik doe het niet echt voor de looks (het staat wel mooier), maar vooral voor de praktische kant er van, het geeft gewoon veeeeeeel meer licht en is veel minder vermoeiender 's nachts.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenHangt voor een groot deel af van hoe moeilijk de lichtblokken te bereiken zijn (en zo'n lampjes zijn damn fragiele dingetjes) maar moet inderdaad in een uurtje te klaren zijn
*idee*
Doen!! Dan organiseren w'is een 'aftermarket xenon meeting'
Zeker bij uw knappe Golf IV met heldere koplampen zou dat prachtig staan! Nog een pak mooier dan bij mij.
Ik kan heel makkelijk aan m'n lampjes. Kheb er al eens eentje moeten vervangen. Zou het dan moeilijk zijn om die xenon's te plaatsen?Last edited by Mercedeske; 11/06/2007, 09:12.
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenDoen!! Dan organiseren w'is een 'aftermarket xenon meeting'
Zeker bij uw knappe Golf IV met heldere koplampen zou dat prachtig staan! Nog een pak mooier dan bij mij.
Ik kan heel makkelijk aan m'n lampjes. Kheb er al eens eentje moeten vervangen. Zou het dan moeilijk zijn om die xenon's te plaatsen?
Totaal niet. Das gewoon de stekker uittrekken van je lampen, lampen verwijderen.
Polariteit meten en dan gewoon de hele kit op je originele lampenfitting steken.
+ afwerking
that's it.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenTotaal niet. Das gewoon de stekker uittrekken van je lampen, lampen verwijderen.
Polariteit meten en dan gewoon de hele kit op je originele lampenfitting steken.
+ afwerking
that's it.
rood: Hoe doe je dat? Heb je daar geen apparatuur voor nodig?
En wat bedoel je met de afwerking?Last edited by Mercedeske; 11/06/2007, 09:49.
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Ik heb in de evo ook een aftermarket setje gekocht.
Ik verkoop die dingen namelijk hier in Belgie voor mij Duitse kameraad die ze proffesioneel verkoopt in Duitsland, en dan heb ik maar snel een setje bij mezelf gestoken ook
Ik heb een 8000k set, en die zijn toch iets blauwer dan de gemiddelde standaard xenonlampen.
Een collega bij mij opt werk heeft een 5-Serie BMW met standaard xenon en we hebben onze auto's een nast elkaar gezet om te vergelijken.De mijne waren toch wel een stuk blauwer dan die van hem.
De installatie hangt er vanaf hoe handig je bent, hoe goed je je koplampen kan bereiken en hoe goed je de afwerking wil (ballasten wegwerken, of los in het motorcompartiment smijten enz..)
Ik moest in elk geval mijn bumper eraf doen en men koplampen uit de wagen nemen om overal deftig aan te kunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenIs er een website van die Duitse vriend?
Hoeveel kosten xenon's bij hem?
Heb je foto's van je Evo met xenon's?
Heb je een link naar jouw (web)shop ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenIs er een website van die Duitse vriend?
Hoeveel kosten xenon's bij hem?
Heb je foto's van je Evo met xenon's?
Maar aangezien ik dit niet aangeef bij de belastingen oid vraag ik enkel de inkoop-prijs en maak ik hier geen winst op.Ik krijg van hem in de plaats dan eens een setje voor mij evo, of iets anders dat ik kan gebruiken.
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenZelfde vragen hier !
Heb je een link naar jouw (web)shop ?
Ik heb geen webshop om de bovenvernoemde reden Maar op men website kan je wel wat meer info vinden.Alsook fotokes van de xenon.
Je kan best fotogallerij 4 nemen dan en de 2de pagina van de foto's.
De prijzen varieren enorm omdat de concurrentie ook steeds zijn prijzen aanpast.
Comment
Comment