Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vragen I.v.m xenon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    xenon auto's meer
    It's true.
    Gisteren op tv zelfs nog gezien op BBC, een stilstaande camera langs de weg, auto's reden voorbij met hun licht op en telkens wanneer eentje met Xenons langskwam schitterde het meer en irriteerde het, wat bij gewone lichten niet het geval was...

HOEWEL ik mij deze morgen eens niet geërgerd heb aan xenons van 1 welbepaalde auto, een Rolls Royce Phantom

De 7 serie die ervoor langs kwam irriteerde me wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      De 7 serie die ervoor langs kwam irriteerde me wel.

Die zijn idd echt om zot van te worden als die achter u aan zitten :@. Fout van bmw of zo bij de hoogteregeling want dat trekt echt op geen kloten, zo schetteren in uw ogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
        HOEWEL ik mij deze morgen eens niet geërgerd heb aan xenons van 1 welbepaalde auto, een Rolls Royce Phantom
        mss omdat die niet lag te scheuren en optrok vollen bak ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
          Nogmaals, dit is afrip. Meer dan het dubbele vraagt hij dan www.lee-electronics.nl

Die service mag dan inderdaad wel al verdomd goed zijn. Ik zou ook heel België rondrijden om die setjes te plaatsen als ik 200% meer dan de prijs vraag en kan krijgen dan de concurrent.

Maar als je als klant de keuze hebt, zou je dom moeten zijn om maar liefst 250 EUR meer te betalen! Als je het zelf niet kan plaatsen laat je het maar bij een dealer / garagist doen, dan ga je aan uren wel niet veel meer dan 50 EUR betalen..

En ik kan je verzekeren dat de setjes van lee electronics van minstens even goede kwaliteit zijn.

Van horen zeggen weet ik dat de setjes van lee-electronics (tunex), camco en Pilot van dezelfde leverancier komen, en vroeger aangeboden werden bij officiële dealers, ook voor zo'n 500 EUR..

ik snap niet goed waarom jij zo heftig reageert.
          die lee electronics vraagt € 199 voor d ekit alleen zonder plaatsing.
          en zij hebben geen kit die zomaar kan samenwerken met het canbus syteem van opel. enkel met weerstanden en relais kunnen zij dit deftig laten werken.
          waarom denk je dat ik zolang gewacht heb op een deftig systeem.
          ik verplicht niemand om bij hem te kopen hé. ik kan alleen maar mijn goede bevindingen zeggen.
          als je de montage en verplaatsing bij die 199 telt zal niet ver van zijn prijs zijn hoor.
          koop eens een setje van hella en je bent € 500 kwijt enkel voor de kit.

einde discussie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            mss omdat die niet lag te scheuren en optrok vollen bak ?
            'k Weet het niet, 'ie reed héél rustig ja, maar de meeste waar ik wel last van heb die rijden ook altijd rustig, dusja

Comment

• Ik heb gisteravond een toerke met de Carina E van een kameraad mogen doen. Die heeft xenons van MekkaTune of zoiets steken... en nu ik 't effect gezien heb, wil ik dat eigenlijk ook.

Installatie is poepsimpel, zo lijkt me: 3 kabelkes bevestigen en dan 't materiaal ewa properkes onder de motorkap wegsteken. 't Houdt eigenlijk niks in, en dat was mijn grootste vrees: elk jaar weer dat demonteren en monteren voor de keuring. Maar da's dus geen punt meer.
              En voor € 150 voor die TuneX-setjes kunt ge toch niet echt sukkelen hé ? Dus 'k denk dat ik me daar in de zomervakantie eens ga achterzetten !

Eén vraag: mijn dimlichten branden ALTIJD, ook als ik ze afzet met de knop (mja, Volvo hé). Kunnen die setjes daar tegen of mag ik na een jaar al mijn eerste kostelijke kapot lampje verwachten ?
              Life's too short. Not to. Live it.
              1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
              2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
              2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
              2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• doe voor mij ook maar een setje
                binnekort zijn halogenen populair exclusief

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                  Ik heb gisteravond een toerke met de Carina E van een kameraad mogen doen. Die heeft xenons van MekkaTune of zoiets steken... en nu ik 't effect gezien heb, wil ik dat eigenlijk ook.

Installatie is poepsimpel, zo lijkt me: 3 kabelkes bevestigen en dan 't materiaal ewa properkes onder de motorkap wegsteken. 't Houdt eigenlijk niks in, en dat was mijn grootste vrees: elk jaar weer dat demonteren en monteren voor de keuring. Maar da's dus geen punt meer.
                  En voor € 150 voor die TuneX-setjes kunt ge toch niet echt sukkelen hé ? Dus 'k denk dat ik me daar in de zomervakantie eens ga achterzetten !

Eén vraag: mijn dimlichten branden ALTIJD, ook als ik ze afzet met de knop (mja, Volvo hé). Kunnen die setjes daar tegen of mag ik na een jaar al mijn eerste kostelijke kapot lampje verwachten ?

rood: niemand gelooft het tot je het dus zelf hebt gehad...

Xenon gaat normaal gezien langer mee dan halogeen

Comment

• Mijn H.I.D. xenon's van 6000K zijn sinds maandag geleverd. Dit weekend worden ze normaal gezien geplaatst. Ik hoop dat ik tevreden zal zijn met het resultaat maar dat zal wel denk ik.

Comment

• je zal niet ontgoocheld zijn .

don't worry

Comment

• Ik heb ook al zitten denken op dat in m'n wagen te planten. Hoe zit dat nu eigenlijk met die xenon lichtjes. M'n wagen is een VW Golf I Cabriolet 1992. Wat moet ik aanpassen? Moet er iets van draden bijgelegd worden ofzo, hoe zit dat nu precies?

Comment

• mijn SL heeft bouwjaar 1996.

Toen was xenon een optie. Maar ik denk niet dat er een sproei-installatie bij was.

Als ik nu dit plaats, geraak ik door de keuring ?

TUV-papieren zijn bijgeleverd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                            mijn SL heeft bouwjaar 1996.

Toen was xenon een optie. Maar ik denk niet dat er een sproei-installatie bij was.

Als ik nu dit plaats, geraak ik door de keuring ?

TUV-papieren zijn bijgeleverd.
                            TUV is niks waard in België.

Maar als jij de originele koplampen (met xenon en hoogteregeling) steekt en de sproeiers ga je door de keuring geraken.

Comment

• die sproeiers, dat zal het probleem worden

Comment

die sproeiers, dat zal het probleem worden
                                Mja...ik veronderstel dat ze die ook effectief testen op de keuring dus ja

Comment

die sproeiers, dat zal het probleem worden
                                  xenon was altijd al gecombineerd met sproeiers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                    Mja...ik veronderstel dat ze die ook effectief testen op de keuring dus ja
                                    toen ik met de S geweest ben hebben ze dat niet gecontroleerd. Ik heb ook goed de keurder geobserveerd, en die heeft die ingetrokken sproeiers (zie avatar) zeker niet gezien

Comment

• Denk als ze een mercedes met xenon zien ze er niet echt op zullen ingaan. op een corsa of iets dergelijks zullen ze wel eens gaan kijken of alles wel origineel is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                        Denk als ze een mercedes met xenon zien ze er niet echt op zullen ingaan. op een corsa of iets dergelijks zullen ze wel eens gaan kijken of alles wel origineel is.
                                        Denk het ook
                                        Bon, Xenons in de taxi

Comment

• 2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                          2012-...
                                          '07 BMW 118d

Comment

Working...
                                          X