proficiat. Ziet er heel mooi uit. Problemen gehad bij installatie?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
vragen I.v.m xenon
Collapse
X
-
Persoonlijk vind ik xenon veel te duur (althans bij Mercedes) om er voordeel uit te putten. Xenon is natuurlijk blits maar dan heb ik ook alles gezegd. Mijn huidige wagen heeft xenon (met sproeiers) omdat deze in een pakket zaten, maar anders was het vanwege prijs non-xenon.Last edited by ANTONIO; 26/06/2007, 11:15.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik xenox veel te duur (althans bij Mercedes) om er voordeel uit te putten. Xenox is natuurlijk blits maar dan heb ik ook alles gezegd. Mijn huidige wagen heeft xenox (met sproeiers) omdat deze in een pakket zaten, maar anders was het vanwege prijs non-xenox.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik xenox veel te duur (althans bij Mercedes) om er voordeel uit te putten. Xenox is natuurlijk blits maar dan heb ik ook alles gezegd. Mijn huidige wagen heeft xenox (met sproeiers) omdat deze in een pakket zaten, maar anders was het vanwege prijs non-xenox.
1. xenon, waarmee je een beter zicht hebt op de baan en zo de staat van de weg beter kan inschatten.
2. een mastodont van een wagen om ma tu vu te worden. En dan nog de veiligheid van xenon niet inzien. Plus xenon (een 700€ ongeveer?) te duur vinden op een bak van een paar duizend euro.
Kzie het zo voor mij.
"mijnheer, ik wil ne Q7, maar smijt dat leder eruit, xenon mag er ook af, een 15inch velgje zal volstaan. En hoeveel spaar ik nu uit. Want het is juist voor de hoge zitpositie dat ik het doe.
Hmmmm, ik weet wat gekozen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenproficiat. Ziet er heel mooi uit. Problemen gehad bij installatie?
Bij 1 koplamp paste de lamp er in 1 keer perfect in. Aan de andere kant niet
Daar ben ik ff bezig geweest voor het klemmetje te verbuigen tot een goede vorm zodat de lamp er wel goed in paste.
't viel goed mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendegio ik heb sproeiers, vlam ze erbij mij ook maar in
binnekort rijdt elke vorte kar dan zo met xenon en waait de rothype wel over
Jij haat die dingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenproficiat. Ziet er heel mooi uit. Problemen gehad bij installatie?
Het was effe zoeken waar welke draad juist moest komen, en welke draden nergens moeten aangesloten worden, maar na wat testjes werkt alles perfect.
DéGioke weet voor alles wel een oplossing
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk BerichtenHeb dit weekend een demo gezien bij ATAF St-Niklaas van Xenons 8000K geplaatst met koplamsproeiers...400 euros.
Moet toch kunnen ????
Comment
-
Blijkbaar beginnen ze met die aftermarket Xenon-conversie-kits nu ook kits aan te bieden voor wagens met een hallogeenampcontrolesysteem in de boordcomputer , als je daar de halogeenlamp door Xenon verving kreeg je anders foutmelding op de boordcomputer , wat met de bijkomende hardware nu voorkomen wordt :
Naast steeds dalende prijzen is er nog een andere trend waarneembaar : er komen nu ook kits waar er ipv 3 of 6 maand nu 1 of 2 en zelfs al 3 jaar volledige garantie op is :
Comment
Comment