Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vragen I.v.m xenon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• proficiat. Ziet er heel mooi uit. Problemen gehad bij installatie?

Comment

• Persoonlijk vind ik xenon veel te duur (althans bij Mercedes) om er voordeel uit te putten. Xenon is natuurlijk blits maar dan heb ik ook alles gezegd. Mijn huidige wagen heeft xenon (met sproeiers) omdat deze in een pakket zaten, maar anders was het vanwege prijs non-xenon.
      Last edited by ANTONIO; 26/06/2007, 11:15.
      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
        Persoonlijk vind ik xenox veel te duur (althans bij Mercedes) om er voordeel uit te putten. Xenox is natuurlijk blits maar dan heb ik ook alles gezegd. Mijn huidige wagen heeft xenox (met sproeiers) omdat deze in een pakket zaten, maar anders was het vanwege prijs non-xenox.
        Eigenlijk is dit off-topic.

Comment

• net zoals xerox printers

Comment

• Typfoutje tot daar toe, maar 4 keer hetzelfde fout typen is geen toeval meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              net zoals xerox printers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                Persoonlijk vind ik xenox veel te duur (althans bij Mercedes) om er voordeel uit te putten. Xenox is natuurlijk blits maar dan heb ik ook alles gezegd. Mijn huidige wagen heeft xenox (met sproeiers) omdat deze in een pakket zaten, maar anders was het vanwege prijs non-xenox.
                kiezen tussen
                1. xenon, waarmee je een beter zicht hebt op de baan en zo de staat van de weg beter kan inschatten.
                2. een mastodont van een wagen om ma tu vu te worden. En dan nog de veiligheid van xenon niet inzien. Plus xenon (een 700€ ongeveer?) te duur vinden op een bak van een paar duizend euro.
                Kzie het zo voor mij.
                "mijnheer, ik wil ne Q7, maar smijt dat leder eruit, xenon mag er ook af, een 15inch velgje zal volstaan. En hoeveel spaar ik nu uit. Want het is juist voor de hoge zitpositie dat ik het doe.
                Hmmmm, ik weet wat gekozen.

Comment

• Heb dit weekend een demo gezien bij ATAF St-Niklaas van Xenons 8000K geplaatst met koplamsproeiers...400 euros.

Moet toch kunnen ????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                    proficiat. Ziet er heel mooi uit. Problemen gehad bij installatie?
                    Viel goed mee...
                    Bij 1 koplamp paste de lamp er in 1 keer perfect in. Aan de andere kant niet
                    Daar ben ik ff bezig geweest voor het klemmetje te verbuigen tot een goede vorm zodat de lamp er wel goed in paste.

't viel goed mee

Comment

• degio ik heb sproeiers, vlam ze erbij mij ook maar in

binnekort rijdt elke vorte kar dan zo met xenon en waait de rothype wel over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        degio ik heb sproeiers, vlam ze erbij mij ook maar in

binnekort rijdt elke vorte kar dan zo met xenon en waait de rothype wel over
                        Geen haar op m'n kop dat er aan denkt om er bij jou te steken
                        Jij haat die dingen

Comment

• dankje

Comment

• ik wil die ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                              proficiat. Ziet er heel mooi uit. Problemen gehad bij installatie?
                              Bedankt!

Het was effe zoeken waar welke draad juist moest komen, en welke draden nergens moeten aangesloten worden, maar na wat testjes werkt alles perfect.

DéGioke weet voor alles wel een oplossing

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                              2012-...
                              '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk Berichten
                                Heb dit weekend een demo gezien bij ATAF St-Niklaas van Xenons 8000K geplaatst met koplamsproeiers...400 euros.

Moet toch kunnen ????
                                Dat is nog altijd niet genoeg om door de keuring te geraken want daarmee heb je nog geen automatische hoogteregeling.

Comment

• Foutje

Comment

• Je begint meer en meer auto's te zien waarvan je ziet/weet dat ze rondrijden met achteraf geplaatste xenons. Gisteren een overjaarse Astra en vandaag een Leon (model zoals Tomski).

Comment

• Blijkbaar beginnen ze met die aftermarket Xenon-conversie-kits nu ook kits aan te bieden voor wagens met een hallogeenampcontrolesysteem in de boordcomputer , als je daar de halogeenlamp door Xenon verving kreeg je anders foutmelding op de boordcomputer , wat met de bijkomende hardware nu voorkomen wordt :

Naast steeds dalende prijzen is er nog een andere trend waarneembaar : er komen nu ook kits waar er ipv 3 of 6 maand nu 1 of 2 en zelfs al 3 jaar volledige garantie op is :

Comment

• Op de kits van lee-electronics krijg je idd een jaar garantie!

Kheb gisteren een filmpje gemaakt, effe uploaden...

2012-...
                                        '07 BMW 118d

Comment

• Wel slechte filmkwaliteit (gsm). Maar 't geeft een beeld eh.

Na een minuutje zijn ze wel een pak witter, je ziet zelfs bijna geen blauw meer dan...

2012-...
                                          '07 BMW 118d

Comment

Working...
                                          X