Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vragen I.v.m xenon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten

Ik ga me zo'n setje halen dan. Momenteel heb ik het probleem dat ik met een kapotte ballast zit en dus maar 1 brandende xenonlamp heb (op zich nog meer dan genoeg)
    Zo 1 ballast kost me zo'n 65€ inclusief verzending....
    Ik zou stom zijn om niet ineens een volledig nieuwe set te kopen en dan nog wel met 1 jaar garantie.

Thx for the info
    Herre hedoan wi !

Ik heb besloten om volgende week mijn wagen ook van xenon te voorzien.
    Ik ben die flutlichtopbrengst van nu echt meer dan moe ! Ik heb dan wel geen helder koplampglas, maar 't is mij vooral om het licht te doen. Dan ziet 't er maar fake uit (dat is 't in feite ook, dus ach). Ik denk dat ik voor gewone H4-exemplaren ga gaan (geen bi-xenon dus, de grootlichten worden toch maar zelden gebruikt), in 6000K om 't aftermarket-effect te beperken en 't maximum van lichtopbrengst te verkrijgen.

'k Weet alleen niet of ik ze bij Remco ga halen, want op zich heeft dat maar een belabberde naam als 't over kwaliteit gaat. De prijs is anders super !
    http://www.xenonlamp.nl/ in Sittard --> is bvb. ook maar een half uurke rijden vanaf hier. Eindhoven is anders ook niet superver (http://www.xenonstore.nl , http://www.2trade4u.nl). Ik wil ze liefst zelf gaan afhalen, want moest er iets kapotgaan binnen de garantietermijn, dan moet ik niet beginnen met dingen op te sturen en af te wachten.

Tiens, waarom zijn 't altijd Hollanders die zo cheap xenon aanbieden ?
    Remco is ook Hollands.
    Last edited by sibi; 25/10/2007, 19:31.
    Life's too short. Not to. Live it.
    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Wat ik niet snap is wat iedereen alti zeikt dat het stoort ...

Ooit al een Porsche achter u gehad met xenons? DAT is storend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
        Wat ik niet snap is wat iedereen alti zeikt dat het stoort ...

Ooit al een Porsche achter u gehad met xenons? DAT is storend
        jep vandaag een Cayenne en dat was idd zeer fel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          jep vandaag een Cayenne en dat was idd zeer fel
          Tis neit enkel bij hoge porsches hoor, ze hebben het allemaal heb ik de indruk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
            Tis neit enkel bij hoge porsches hoor, ze hebben het allemaal heb ik de indruk
            Dat heb ik ook al opgemerkt. Die porsches hun hoogteregeling trekt op geen zak of zo..

Bij de bmw 7-reeks durft dit ook dikwijls voorkomen.

Comment

• S klasse ook.
              Range Rover ook
              Ik haat ze praktisch allemaal

Comment

• Opel Astra ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                  Herre hedoan wi !

Ik heb besloten om volgende week mijn wagen ook van xenon te voorzien.
                  Ik ben die flutlichtopbrengst van nu echt meer dan moe ! Ik heb dan wel geen helder koplampglas, maar 't is mij vooral om het licht te doen. Dan ziet 't er maar fake uit (dat is 't in feite ook, dus ach). Ik denk dat ik voor gewone H4-exemplaren ga gaan (geen bi-xenon dus, de grootlichten worden toch maar zelden gebruikt), in 6000K om 't aftermarket-effect te beperken en 't maximum van lichtopbrengst te verkrijgen.

'k Weet alleen niet of ik ze bij Remco ga halen, want op zich heeft dat maar een belabberde naam als 't over kwaliteit gaat. De prijs is anders super !
                  http://www.xenonlamp.nl/ in Sittard --> is bvb. ook maar een half uurke rijden vanaf hier. Eindhoven is anders ook niet superver (http://www.xenonstore.nl , http://www.2trade4u.nl). Ik wil ze liefst zelf gaan afhalen, want moest er iets kapotgaan binnen de garantietermijn, dan moet ik niet beginnen met dingen op te sturen en af te wachten.

Tiens, waarom zijn 't altijd Hollanders die zo cheap xenon aanbieden ?
                  Remco is ook Hollands.
                  Leuk dat je die keuze genomen hebt
                  Ge gaat er plezier aan hebben, geloof me!

Wat ik niet begrijp is dat zowel jij als anders blijven zeggen dat dit fake xenon is
                  Dit zijn weldegelijk échte xenonlampen (lees: gasontlading)

"fake xenon" is voor mij die gewone halogeenlampjes met een iets of wat blauwe gloed...

Comment

• Nog ni gezien
                    De enige xenons die me nog niet gehinderd hebben waren die van een RR Phantom
                    Ow, en die van een C klasse, maar dat was om dat ik er mee reed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                      Nog ni gezien
                      De enige xenons die me nog niet gehinderd hebben waren die van een RR Phantom
                      Ow, en die van een C klasse, maar dat was om dat ik er mee reed
                      Iedereen zeikt en kakt over die storende xenon's hé...moest ik xenon's in je E steken en laat je er een nachtje mee rondbollen, wedden dat je ze er niet meer uit wilt?

Comment

Leuk dat je die keuze genomen hebt
                        Ge gaat er plezier aan hebben, geloof me!

Wat ik niet begrijp is dat zowel jij als anders blijven zeggen dat dit fake xenon is
                        Dit zijn weldegelijk échte xenonlampen (lees: gasontlading)

"fake xenon" is voor mij die gewone halogeenlampjes met een iets of wat blauwe gloed...
                        't Is echte xenon en al, dat weet ik wel. Daarom ga ik 't ook kopen.
                        Moest 't "All show, no go." zijn, zou ik 't niet eens overwegen.

Ik bedoel met "fake" dat 't in mijn geval bijvoorbeeld, op een Volvo S40 Phase I nooit verkrijgbaar is geweest, en dat zal je der ook aan zien vrees ik (niet-heldere koplampglazen bvb.).

Comment

Iedereen zeikt en kakt over die storende xenon's hé...moest ik xenon's in je E steken en laat je er een nachtje mee rondbollen, wedden dat je ze er niet meer uit wilt?
                          Dat weet ik goed genoeg
                          Ik vind ze ook enkel storend als anderen ze hebben
                          Met die C klasse reed ik constant met de lichten op, 'k vond het echt cool

Maar de E geeft genoeg licht (hoe knap het ook is)

Comment

't Is echte xenon en al, dat weet ik wel. Daarom ga ik 't ook kopen.
                            Moest 't "All show, no go." zijn, zou ik 't niet eens overwegen.

Ik bedoel met "fake" dat 't in mijn geval bijvoorbeeld, op een Volvo S40 Phase I nooit verkrijgbaar is geweest, en dat zal je der ook aan zien vrees ik (niet-heldere koplampglazen bvb.).
                            Hoe je het draait of keert, een aftermarket set haal ik er zo uit. Zet 20 auto's voor mij met xenon's, je ziet het direct. Of je nu 6000k of 8000k neemt....maakt niks uit, je blijft dat zien
                            Maar ik begrijp niet waarom sommige daar blijven over vallen...
                            Maakt toch niks uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                              Dat weet ik goed genoeg
                              Ik vind ze ook enkel storend als anderen ze hebben
                              Met die C klasse reed ik constant met de lichten op, 'k vond het echt cool

Maar de E geeft genoeg licht (hoe knap het ook is)
                              Told ya

Over dat laatste geef ik je meer dan gelijk in. De huidige lichtblokken zijn enorm verbeterd tegenover vroeger. De lichtopbrengst die daar kan uit gehaald worden is zeer deftig

Comment

• Ik heb xenon op m'n V40 maar heb ook heldere koplampglazen

Comment

Dat zal eigenlijk goed meevallen, want er zijn redelijk wat Volvo's met fabriek-af xenon ZONDER lenslampen

Comment

De huidige lichtblokken zijn enorm verbeterd tegenover vroeger. De lichtopbrengst die daar kan uit gehaald worden is zeer deftig
                                    mijn g-ke van 88 gaf net zoals de 126 en de 123 en alle dikke fransen, evenveel licht als de heldere koppies van de 203

vooral merken die van standaardspiegels naar ellipsoidalen zijn gegaan hebben een tijd achteruit geweest

Comment

• Ik zit er over te denken om ook zo'n setje in m'n E36 touring te steken ...
                                      Aangezien ik ook snachts redelijk veel op de baan ben, lijkt het me wel n bruikbaar iets

Comment

• Ik heb de mijne net besteld bij http://www.xenonlamp.nl/ , 't is dus wachten tot morgen eer ik weet wanneer ik ze mag gaan afhalen en installeren.
                                        Vooral de 18 maanden garantie en de makkelijke bereikbaarheid (voor mij dan toch) hebben me voor die dealer doen kiezen. Ik denk dat er op de verschillende xenonsetjes zelf niet zo'n heel groot verschil zal zitten, 't is wss toch allemaal Made In China.

Ik heb gekozen voor H4 6000K (€ 129) in combinatie met 7500K stadslichtjes (€ 10) om 't geheel helemaal áf te maken.
                                        Ik hoop ze tegen volgende zaterdag geïnstalleerd te hebben.

Comment

Ik heb de mijne net besteld bij http://www.xenonlamp.nl/ , 't is dus wachten tot morgen eer ik weet wanneer ik ze mag gaan afhalen en installeren.
                                          Vooral de 18 maanden garantie en de makkelijke bereikbaarheid (voor mij dan toch) hebben me voor die dealer doen kiezen. Ik denk dat er op de verschillende xenonsetjes zelf niet zo'n heel groot verschil zal zitten, 't is wss toch allemaal Made In China.

Ik heb gekozen voor H4 6000K (€ 129) in combinatie met 7500K stadslichtjes (€ 10) om 't geheel helemaal áf te maken.
                                          Ik hoop ze tegen volgende zaterdag geïnstalleerd te hebben.
                                          Oei oei LED standlichtjes...nu gade weer een heel forum tegen u doen keren

Ik ga deze week nog zo'n setje bij de Remco halen/bestellen
                                          Voor die prijs en een jaar garantie kunt ge niet sukkelen...

Comment

Working...
                                          X