Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vragen I.v.m xenon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
    't Is allemaal Made In China-materiaal, dacht ik.

Ik acht de kans zelfs vrij groot dat het allemaal uit dezelfde fabriek komt, maar gewoon in andere dozen gestopt wordt. De lampen en kabels zelf zien er immers vrijwel allemaal hetzelfde uit. Ballast is ook gewoon een kwestie van verpakking uiteindelijk... .
    Jij begrijpt mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
      Ok, ze zijn gehaald.

'k Heb al gekeken om ze te plaatsen, en vrijdag (of vanavond) hang'k ze er erin (de dinsdag al geprobeerd, maar wegens tijd/vragen zitten ze er nog niet in). 'k Heb een probleem: ik kan m'n linker ballast nergens kwijt! De rechtse duw'k ergens langs de batterij, daar ziet ge niks van als de kap erop zit, maar voor die linker vind'k gewoon nergens een plek waar'k ze kortbij de koplamp op kan schroeven of vaststrippen. Iemand tips? De goeie tipper ben'k eeuwig dankbaar!

grtz
      awel man, ik heb enkele weken geleden een setje gestopt in de G4 van m'n vriendin.
      zal vananvond fotootje maken!

Comment

• Als het over tuning ga...wie komt der online...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
          Als het over tuning ga...wie komt der online...
          lol...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
            Als het over tuning ga...wie komt der online...
            Iemand die moet werken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
              Iemand die moet werken ?
              winkel is zo leeg als den gio z'n nafttank...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichten
                winkel is zo leeg als den gio z'n nafttank...
                Lacht met een ander hé gast
                Ge zou beter is ne PM beantwoorden napsjaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichten
                  awel man, ik heb enkele weken geleden een setje gestopt in de G4 van m'n vriendin.
                  zal vananvond fotootje maken!

Ah, geweldig!

Moest je ze voor 8 uur half negen kunnen online zetten, dan kan'k ze er vanavond nog inzetten (en anders is't voor morgen natuurlijk)...

Merci in ieder geval!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                    't Is allemaal Made In China-materiaal, dacht ik.

Ik acht de kans zelfs vrij groot dat het allemaal uit dezelfde fabriek komt, maar gewoon in andere dozen gestopt wordt. De lampen en kabels zelf zien er immers vrijwel allemaal hetzelfde uit. Ballast is ook gewoon een kwestie van verpakking uiteindelijk... .

een lamp van philips en één van de witte producten ziet er ook hetzelfde uit he
                    komt dat dan ook uit hetzelfde fabriek mss? dus die vergelijking trekt op niet veel he.

zo een ballast kan er dan mss wel allemaal hetzelfde uitzien, maar draai het open en bekijk de componenten ervan dan ziet ge genoeg.
                    als je wat technische kennis daarvan hebt tenminste, anders zie je nog geen verschil
                    ik heb al veel goedkope setjes gezien die na een jaar beginnen te verkleuren en het lichtbeeld dan ook heel anders word.
                    en bij 70% van die goedkope setjes mag je al doodgelukkig zijn als je een jaar kan rijden zonder een defect aan een lampje of ballast.

dat heb je met een merk als pilot niet

Comment

• Pilot breng ik ook onder bij de goedkope merken hoor (€ 200 komen die, of zo), 't is gewoon ietsje duurder dan die andere goedkope merken (€ 100 - € 140).

Koop 'n setje van bvb. Hella en je weet direct wat niet-goedkope setjes zijn.

Bij die goedkopere setjes wordt er nogal lustig met allerhande keurmerken en merknamen omgesprongen, maar omdat er in China geen rechtsysteem is, kunnen de échte officiële instanties weinig tot niets doen.
                      Dat hebben consumentenprogramma's op de Nederlandse openbare omroep en de Engelse omroep duidelijk gemaakt. En in Nederland zijn die setjes voor minder recente auto's niet eens illegaal, i.t.t. hier waar je sproeiers e.d. nodig hebt om er mee te mogen rondrijden.
                      Life's too short. Not to. Live it.
                      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Ze zitten erin

wel nog ff zitten prullen gisteren! foto's volgen waarsch nog.

Grtz

Comment

• Nice!
                          Doet echt superveel, de tegenstanders hebben ongelijk!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                          2012-...
                          '07 BMW 118d

Comment

• Iemand die weet welke lampen die xenon lichten zijn van een E90 bj 2005 ?

Kan dat H7 ?

Ik zou mss mijn angeleyes laten updaten naar een helderder kleur

Ik vond dat eerst niks maar maandagavond een gesprek gehad met een streekgenoot (gekend als Saint op het bimmerboard forum) en hij had zo update. Als je onze wagens naast elkaar zette maar de angel eyes op vond ik dat geel van de mijne echt lelijk !!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                              Iemand die weet welke lampen die xenon lichten zijn van een E90 bj 2005 ?

Kan dat H7 ?

Ik zou mss mijn angeleyes laten updaten naar een helderder kleur

Ik vond dat eerst niks maar maandagavond een gesprek gehad met een streekgenoot (gekend als Saint op het bimmerboard forum) en hij had zo update. Als je onze wagens naast elkaar zette maar de angel eyes op vond ik dat geel van de mijne echt lelijk !!!!
                              Saint zijn wagen is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                Saint zijn wagen is
                                Idd, en de sound

Comment

• Kvind dat ze al die aftermarket-sets moeten verbieden, alle wagens met hallogeen lampen die een aftersetje plaatsen is verblindend, gewoon om tfeit dat die lichtblokken daarvoor niet gemaakt zijn als je xenon wilt koop dan xenon van fabriek af en niet achteraf.

Comment

• Mijn linker valt 10 seconden na het ontsteken uit. Leg ik ze terug af en aan, dan blijft em branden....

Aan vervanging toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                      Mijn linker valt 10 seconden na het ontsteken uit. Leg ik ze terug af en aan, dan blijft em branden....

Aan vervanging toe
                                      balast is niet stuk
                                      is het canbussysteem dat em uitschakeld
                                      moet nog een malfunction canceller tussen
                                      was bij mij ook zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MCS163 Bekijk Berichten
                                        Kvind dat ze al die aftermarket-sets moeten verbieden, alle wagens met hallogeen lampen die een aftersetje plaatsen is verblindend, gewoon om tfeit dat die lichtblokken daarvoor niet gemaakt zijn als je xenon wilt koop dan xenon van fabriek af en niet achteraf.
                                        Tegen mij moet je dat allesinds niet zeggen want ik heb OEM xenon lichten..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MCS163 Bekijk Berichten
                                          Kvind dat ze al die aftermarket-sets moeten verbieden, alle wagens met hallogeen lampen die een aftersetje plaatsen is verblindend, gewoon om tfeit dat die lichtblokken daarvoor niet gemaakt zijn als je xenon wilt koop dan xenon van fabriek af en niet achteraf.
                                          Ik heb nochtans al meer hinderende OEM xenons gezien dan aftermarket xenons hoor...

Comment

Working...
                                          X