Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vragen I.v.m xenon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
    Vandaag heb ik spijtig genoeg terug school...
    Ik ga wss woensdag of donderdag eens naar manos rijden, hij gaat er is naar kijken.

Alvast bedankt!
    Pics posten van z'n kop graag, woensdag wordt 'ie geopereerd aan z'n tanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
      Pics posten van z'n kop graag, woensdag wordt 'ie geopereerd aan z'n tanden.
      aaargh tfoe!!!!!

problem with mercedeske solved! piece of kak!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichten
        aaargh tfoe!!!!!

Wat was de kak ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
          Wat was de kak ?
          zeer omslachtige aansluiting met een heleboel extra draden...
          kortweg, eenvoudige dingen moeilijk maken!

Comment

• Ik heb nu 6000k gestoken ipv 4300k standaard.

Serieus verschil maar ik vind het soms net iets té blauw. Ideaal was voor mij 5000k denk ik.

Heb eens 8000k gestoken maar dat vond ik way to blauw, dat ging al wat de sjonny toer op imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichten
              aaargh tfoe!!!!!

Waarvoor dank!!

't is echt een wereld van verschil met de Xenon's er terug op.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

• Ik ben trots op m'n volgelingen

Comment

• Golf 6000K
                  BMW 8000K
                  (Op de foto's zie je niet zoo veel verschil vanwege het daglicht, maar het scheelt toch wel wat)

Bijgevoegde Bestanden

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• OEM xenon vs 8000 K

Comment

• 6000 blijft het beste reslutaat geven
                      en het meeste licht op de weg

De 6000 set in de corsa geeft zelfs meer licht op de weg als de originele in mijn vectra

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                        6000 blijft het beste reslutaat geven
                        en het meeste licht op de weg

De 6000 set in de corsa geeft zelfs meer licht op de weg als de originele in mijn vectra
                        Ik weet niet hoeveel duizenden K er op m'n Insignia zitten maar die geven bangelijk veel licht. In combinatie met AFL zijn ze
                        Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
                        Opel Astra Coupé 1.8 92kw
                        Opel Zafira 1.8 85kw
                        VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
                        Mazda 323F 1.6 66kw
                        Mazda 323 1.7 diesel 42kw
                        Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Heb me een Philips 6000K H7 xenon set aangekocht.

Komt ergens deze week binnen, moet wel wachten tot volgende week om het op te halen en te installeren

Geraak niet voor 6 uur in Antwerpen... pas volgende week vrijdag lukt me dat

Comment

• Dat zijn nog altijd de beste Xenons, die van Philips.
                            6000K vind ik te blauw, OEM zit meer rond de 5000K of nog iets minder.

Als je die 6000K in reflectorlampen steekt, is het echt te blauw. In projectorlampen(lenzen) valt dat nog mee.

Comment

Dat zijn nog altijd de beste Xenons, die van Philips.
                              6000K vind ik te blauw, OEM zit meer rond de 5000K of nog iets minder.

Als je die 6000K in reflectorlampen steekt, is het echt te blauw. In projectorlampen(lenzen) valt dat nog mee.
                              Beste, levenslange garantie dus ik zag niet echt een minpunt

5000K ofzo heb je echter niet in dergelijke sets, of dat maakte ze me toch wijs.

Heb zo'n 5-6 shops afgezocht naar 5000K setjes (eender welk merk) en nergens konden ze me verder helpen, dan maar voor een 6000k Philips setje gegaan.

Comment

• een aftermarket xenon set in originele koplampen is zo fake
                                xenon moet gewoon in projectorkoplampen zitten
                                bij mij zit er 6000k in met projectorlampen en dat is perfect, ik zou ze niet meer kunnen missen.
                                Bijgevoegde Bestanden
                                Last edited by ; 25/02/2009, 19:43.

Comment

• Dat is nochtans ook enorm blauw naar mijn mening hoor...

Aftermarket 6000K in Golf 4 koplampen is echt niet zo blauw, heb er al meerdere gezien hoor, anders deed ik het ook niet.

En fake is het zoiezo he, of het nu blauw ziet of niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                    Dat is nochtans ook enorm blauw naar mijn mening hoor...

Aftermarket 6000K in Golf 4 koplampen is echt niet zo blauw, heb er al meerdere gezien hoor, anders deed ik het ook niet.

En fake is het zoiezo he, of het nu blauw ziet of niet.
                                    Als het de goede kleur is, met projectorlampen, in een auto die ook de optie xenon aanbiedt, dan valt dat fake gehalte nogal mee.
                                    Tegenwoordig worden nogal wat auto's sowieso van projectorlampen voorzien, zij het dan voor halogeen.
                                    Daar stop je heel makkelijk de Xenon variant in, en met een 5000K ziet dat er redelijk OEM uit.

Comment

Als het de goede kleur is, met projectorlampen, in een auto die ook de optie xenon aanbiedt, dan valt dat fake gehalte nogal mee.
                                      Tegenwoordig worden nogal wat auto's sowieso van projectorlampen voorzien, zij het dan voor halogeen.
                                      Daar stop je heel makkelijk de Xenon variant in, en met een 5000K ziet dat er redelijk OEM uit.
                                      Mja maar bij een Golf 4 heb je dus enkel projector koplampen als je dus xenon standaard hebt, ik heb gewone lenslampen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                        een aftermarket xenon set in originele koplampen is zo fake
                                        xenon moet gewoon in projectorkoplampen zitten
                                        bij mij zit er 6000k in met projectorlampen en dat is perfect, ik zou ze niet meer kunnen missen.
                                        der zitten ook nog angel eyes in zie ik

ik zie dat niet als fake xenon. Eeder als alternatieve verlichting. Stuk mooier en beter dan klassieke halogeen verlichting. Aftermarket xenon mag enkel toegelaten worden in lenslampen, vind ik. Diegenen die zo sets hebben steken op normale lampen erger ik me aan! sorry!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                          der zitten ook nog angel eyes in zie ik

ik zie dat niet als fake xenon. Eeder als alternatieve verlichting. Stuk mooier en beter dan klassieke halogeen verlichting. Aftermarket xenon mag enkel toegelaten worden in lenslampen, vind ik. Diegenen die zo sets hebben steken op normale lampen erger ik me aan! sorry!
                                          2nd that.

Mijn e38 7-serie staat er echt goed bij!!!
                                          Auto is alpinweiss staat zo goed eh!!
                                          Wat ook mooi is is zo die ledverlichting als standlicht, geeft een bi-xenon look.
                                          Achteraan nr-plaat is ook mooi maar mag niet te fel want dan is het tuning!!

Comment

Working...
                                          X