Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vragen I.v.m xenon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
    der zitten ook nog angel eyes in zie ik

ik zie dat niet als fake xenon. Eeder als alternatieve verlichting. Stuk mooier en beter dan klassieke halogeen verlichting. Aftermarket xenon mag enkel toegelaten worden in lenslampen, vind ik. Diegenen die zo sets hebben steken op normale lampen erger ik me aan! sorry!
    Merci zene!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

• Als er iemand een adresje kent waar ze 'snel' Philips 6000k H7 kunnen leveren, let me know. Thx!
      nls2000

Comment

• ik heb nog een setje bi xenons liggen ,6000K,wel H4(compleet met bedrading,balasten etc...)
        ze zijn ongeveer 4 maand gebruikt geweest en zijn perfect van kleur(net OEM)
        als iemand geintereseerd is doe maar een bod
        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
          Mja maar bij een Golf 4 heb je dus enkel projector koplampen als je dus xenon standaard hebt, ik heb gewone lenslampen.
          Weet iemand of de nieuwe a3(2009) standaard projectorlampen heeft ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jan.de.rijck Bekijk Berichten
            Dacht het wel ja, ben niet zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jan.de.rijck Bekijk Berichten
              Nope, is zonder lenslampen.

Comment

• even dit topic van onder het stof gehaald.

na alle commentaar ben ik ook van plan om aftermarket xenons te plaatsen. Denk om het hier te laten doen: http://www.well-done-xenon.be/ Vanaf maandag doen ze gratis plaatsing, bespaart met ook ineens al het prutswerk. Heeft iemand ervaring met hen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ducky Bekijk Berichten
                  even dit topic van onder het stof gehaald.

na alle commentaar ben ik ook van plan om aftermarket xenons te plaatsen. Denk om het hier te laten doen: http://www.well-done-xenon.be/ Vanaf maandag doen ze gratis plaatsing, bespaart met ook ineens al het prutswerk. Heeft iemand ervaring met hen?

Indertijds m'n Golf V daar laten ombouwen met can-bus xenon, hij heeft ff moeten prutsen die kerel om ze er in te krijgen omdat het geen perfecte fitting was maar uiteindelijk is het gelukt en het resultaat was wel goed.

De sets zelf zijn in iig van een zeer hoge kwaliteit, da's zeker, niet te vergelijken met van die goedkope ebay-setjes.

Tip: zorg dat je een set laat inbouwen die op maat is gemaakt voor jou auto met de bijbehorende fittings, dan zal de installateur niet te veel moeten prutsen om ze er in te krijgen, zoals bij mij eigenlijk wel een beetje het geval was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                    Indertijds m'n Golf V daar laten ombouwen met can-bus xenon, hij heeft ff moeten prutsen die kerel om ze er in te krijgen omdat het geen perfecte fitting was maar uiteindelijk is het gelukt en het resultaat was wel goed.

De sets zelf zijn in iig van een zeer hoge kwaliteit, da's zeker, niet te vergelijken met van die goedkope ebay-setjes.

Tip: zorg dat je een set laat inbouwen die op maat is gemaakt voor jou auto met de bijbehorende fittings, dan zal de installateur niet te veel moeten prutsen om ze er in te krijgen, zoals bij mij eigenlijk wel een beetje het geval was.
                    En welk setje heb je laten steken dan? De WD sets vermoed ik, aangezien het niet op maat gemaakt was voor jou auto. Had idd gezien dat ze op maat ook deden, maar merk ook wel het prijsverschil op. Scheelt 100€ meer. Aangezien de plaatsing toch gratis is, mag hij voor mij er wel iets langer aan prutsen. Of kan ik toch beter de op maat pakken, om zeker geen problemen te krijgen?

Comment

En welk setje heb je laten steken dan? De WD sets vermoed ik, aangezien het niet op maat gemaakt was voor jou auto. Had idd gezien dat ze op maat ook deden, maar merk ook wel het prijsverschil op. Scheelt 100€ meer. Aangezien de plaatsing toch gratis is, mag hij voor mij er wel iets langer aan prutsen. Of kan ik toch beter de op maat pakken, om zeker geen problemen te krijgen?

Jawel, was een well-done xenon HID CANBUS set hoor. Je had er nog op maat voor een Golf V ook, identiek dezelfde enkel zaten er fittings bij, zou het installeren vergemakkelijken, scheelde een paar tientjes, maar waarom zou ik die tientjes hebben verspild, aangezien de installatie gratis was ? Probleem voor de installateur dus .

Comment

• en welke lampjes heb je laten steken? 4300K, 6000K of 8000K. Toevallig foto van?

Comment

• Ik had toen 4300k, even kijken of ik daar nog foto's van heb.

Comment

• Lichtopbrengst was zeer goed, niemand heeft ooit geseind naar me dat ze slecht afgesteld stonden, en ook al waren het reflectorkoplampen leek het (vooral als je wat verder stond) zeer OEM. Komt ook omdat 4300k het minst blauw is maar wel het meeste licht geeft.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Super. Bedankt voor de foto's. Ben er nog niet helemaal uit of ik nu 4300K of 6000K ga nemen. Voor mij mag er wel een blauwe schijn insteken.
                              Maar je hebt me al goed geholpen. Snel eens horen voor een afspraak te maken.

Comment

Super. Bedankt voor de foto's. Ben er nog niet helemaal uit of ik nu 4300K of 6000K ga nemen. Voor mij mag er wel een blauwe schijn insteken.
                                Maar je hebt me al goed geholpen. Snel eens horen voor een afspraak te maken.
                                Bekijk onderstaande foto

Helemaal rechts is de mijne, 8000 k. Wil je echt voor een blauwe schijn, kies dan voor 8000 k (wel met lenzen)
                                Overigen zijn 6000 k. Ik vond dat toen meer paars achtig zijn en dus minder mooi dan 8000 k

Last edited by ; 16/05/2009, 15:48.

Comment

• het is voor een blauwe 1 reeks. Vindt een lichte blauwe schijn wel mooi, maar wil ook niet dat de xenons bijna dezelfde kleur hebben als mijn wagen. heb heel het topic eens doorgelezen en de meeste zeiden dat 8000K echt te blauw is. Alles boven de 8000K zou veel te veel naar het paarse gaan, dus vind het raar dat die van 6000K voor jou paarser leken.

Comment

• Ik zou ook graag een Xenon kitje willen steken maar ik zit met een relatie speciale vraag...

Toen ik achter mijne maat reed, zei hij me dat ik al xenons had (maar dit staat niet in de optie lijst van mijn wagen) omdat hij af en toe een andere kleur in de lampen zag... Naar mijn mening heb ik gewone lampen...
                                    Maar als ik mijn koplampen bekijk, dan heb ik deze: ( http://www.overeemcarworks.nl/images/P5230011.JPG )
                                    Dus ook zo'n "bol glas"...

Kan iemand me verder zeggen hoe en wat, want ik snap er de ballen van

PS: ik heb geen automatische koplamp dingens en geen sproei installatie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door unknown32 Bekijk Berichten
                                      Ik zou ook graag een Xenon kitje willen steken maar ik zit met een relatie speciale vraag...

Toen ik achter mijne maat reed, zei hij me dat ik al xenons had (maar dit staat niet in de optie lijst van mijn wagen) omdat hij af en toe een andere kleur in de lampen zag... Naar mijn mening heb ik gewone lampen...
                                      Maar als ik mijn koplampen bekijk, dan heb ik deze: ( http://www.overeemcarworks.nl/images/P5230011.JPG )

PS: ik heb geen automatische koplamp dingens en geen sproei installatie...
                                      Of daar een xenonlamp inzit kan ik niet zien, maar het zijn gewoon projector-koplampen denk ik ...

Comment

• 8000k is gewoon spuuglelijk irl, zie je zo dat het fake is
                                        niet hoger dan 6000k gaan

Comment

• [quote=unknown32;3411668]Ik zou ook graag een Xenon kitje willen steken maar ik zit met een relatie speciale vraag...

PS: ik heb geen automatische koplamp dingens en geen sproei installatie...[/quote] geen xenon dus

Comment

Working...
                                          X