Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is LED-technologie, moet je dus zeker een bijkomende kabel voor plaatsen ...
(bij Pilot kan je een led resistorcable kopen die - als alles goed werkt - de foutmeldingen onderdrukt, die anders door het spanningsverschil veroorzaakt worden)
Ben trouwens eens benieuwd, vanavond komen mijn achterlichten van InPro binnen, en die werken volledig met leds ... Vraag mij af of hier ook een storing zal van komen?
Heb wel een toestel om foutmeldingen te wissen, dat is het probleem niet echt,
maar ze zeggen er niets van op hun site (voor zover ik Duits kan lezen) ...
iemand dat ik ken heeft ook volledige ledlichten gestoken. Heeft er nog weerstanden moeten tussensteken omdat ze begonnen te hyperflashen.
Waren wel lichten uit de VS, kan daar ook iets mee te maken hebben
Tzou geen probleem mogen zijn, heb eens iemand met eenzelfde wagen gezien die ze had steken ... Alleen was dat een pre-facelift, en de mijne is een facelift (waarvoor dan ook de nieuwe units besteld zijn).
Op hoop van zegen, ga ze straks afhalen en thuis plaatsen.
Rij liever nog eens terug naar de shop indien ze niet naar behoren werken, dan ze nog eens een werkuur te laten aanrekenen voor iets dat zelfs de grootste elektronica-leek zou moeten kunnen zonder zichzelf een stroomstoot te verkopen
Pilot is alleszins aan een serieuze opmars bezig.
Tegenwoordig hebben ze al CANBUSvrije leds voor nummerplaat en standverlichting (heb ik sinds een week of 3), sinds kort nu ook een volledig gamma LEDspotjes voor huisgebruik (www.pilotled.nl)
Nieuwste op het gebied van xenon verlichtingx dee angel eyes bi xenon projector lens. De unit bestaat uit Bi xenon en de welbekende angel eyes look kaplampen. Een bol-lens (dus de HID Projector Lens zijn beter de gewone xenon. Deze bol-lens projecteerd de Xenon beter. Je hebt meer kans iemand te verblinden (ook al staan ze afgeregeld) met een gewone koplamp dan met een bol-lens. Bij een bol-lens toont het licht wel wat minder feller (is wel niet zo, maar de bol-lens projecteerd nu eenmaal beter.
is echt niet nieuw hoor
heb al veel projecten gezien met die bolt-on projectors, vooral in de VS. gaat vrij vlotjes, het moeilijkst is uw koplamp niet zien te beschadigen bij het openmaken en weer dicht te bakken
Comment