Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vragen I.v.m xenon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand ervaring met deze lampen?

Met LEDjes. Nog nooit gezien, kwam ze tegen op eBay.

Comment

• ja, die had ik in mijn vorige auto.
      Lekker goedkoop en op anderhalf jaar geen enkel probleem mee gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
        ja, die had ik in mijn vorige auto.
        Lekker goedkoop en op anderhalf jaar geen enkel probleem mee gehad
        En, mooi?

Comment

• Voor ECHTE xenons 1 adres,

en op main page ' angel eyes ' thats my car !!!!

Comment

• Ik heb kleurverschil op mijn xenons.
            De ene is witter, de andere blauwer

Iemand die weet hoe dat komt?

Comment

• Slijtage, die blauwere zal wrs versleten/aan vervanging toe zijn.

Of er is iets mis met de stroomtoevoer?

Comment

• ik denk ook slijtage.
                Een echt versleten xenon zal geel gaan schijnen

Comment

• Ze hebben behoorlijk gebrand ja. Zet ze vaak op. Kan dus slijtage zijn.
                  Toch vind ik de wittere kleur mooier uitzien. Zal dit weekend foto posten.

Na een tijd branden de lampen in zodanig dat ze een wittere kleur krijgen.
                  Eén lamp is dan ouder. Denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                    Iemand ervaring met deze lampen?

Met LEDjes. Nog nooit gezien, kwam ze tegen op eBay.

en op welke auto stonden die dan?
                    eentje met canbus?

Comment

• ik heb die gehad op mijn peugeot 207.
                      als je lampencontrole hebt krijg je foutmelding.

Comment

• Is LED-technologie, moet je dus zeker een bijkomende kabel voor plaatsen ...
                        (bij Pilot kan je een led resistorcable kopen die - als alles goed werkt - de foutmeldingen onderdrukt, die anders door het spanningsverschil veroorzaakt worden)

Comment

• ik liet gewoon mijn signaal uitschakelen

Comment

• Ben trouwens eens benieuwd, vanavond komen mijn achterlichten van InPro binnen, en die werken volledig met leds ... Vraag mij af of hier ook een storing zal van komen?

Heb wel een toestel om foutmeldingen te wissen, dat is het probleem niet echt,
                            maar ze zeggen er niets van op hun site (voor zover ik Duits kan lezen) ...

Comment

• iemand dat ik ken heeft ook volledige ledlichten gestoken. Heeft er nog weerstanden moeten tussensteken omdat ze begonnen te hyperflashen.
                              Waren wel lichten uit de VS, kan daar ook iets mee te maken hebben

Comment

• Tzou geen probleem mogen zijn, heb eens iemand met eenzelfde wagen gezien die ze had steken ... Alleen was dat een pre-facelift, en de mijne is een facelift (waarvoor dan ook de nieuwe units besteld zijn).

Op hoop van zegen, ga ze straks afhalen en thuis plaatsen.
                                Rij liever nog eens terug naar de shop indien ze niet naar behoren werken, dan ze nog eens een werkuur te laten aanrekenen voor iets dat zelfs de grootste elektronica-leek zou moeten kunnen zonder zichzelf een stroomstoot te verkopen

Comment

• Pilot is alleszins aan een serieuze opmars bezig.
                                  Tegenwoordig hebben ze al CANBUSvrije leds voor nummerplaat en standverlichting (heb ik sinds een week of 3), sinds kort nu ook een volledig gamma LEDspotjes voor huisgebruik (www.pilotled.nl)
                                  sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Angel Eyes Bi xenon Projector lens

Nieuwste op het gebied van xenon verlichtingx dee angel eyes bi xenon projector lens. De unit bestaat uit Bi xenon en de welbekende angel eyes look kaplampen. Een bol-lens (dus de HID Projector Lens zijn beter de gewone xenon. Deze bol-lens projecteerd de Xenon beter. Je hebt meer kans iemand te verblinden (ook al staan ze afgeregeld) met een gewone koplamp dan met een bol-lens. Bij een bol-lens toont het licht wel wat minder feller (is wel niet zo, maar de bol-lens projecteerd nu eenmaal beter.

Kleur: 6000k
                                    Kleur ringen: wit

Iemand deze al getest of IRL gezien ?

Comment

• Je moet heel dat spel inbouwen in je gewone koplamp dus...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                        Je moet heel dat spel inbouwen in je gewone koplamp dus...?
                                        lijkt mij ook zo te werken.

handigheid???

Comment

• is echt niet nieuw hoor
                                          heb al veel projecten gezien met die bolt-on projectors, vooral in de VS. gaat vrij vlotjes, het moeilijkst is uw koplamp niet zien te beschadigen bij het openmaken en weer dicht te bakken

Comment

Working...
                                          X